شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

استان کرمانشاه ۶ بار لرزید
29 اردیبهشت 1403 - 10:41
شناسه : 293226
4
بررسی رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته طلوع‌‌کرمانشاه : در هفته گذشته استان کرمانشاه با ۶ زمین‌لرزه با بزرگای بین ۲.۵ و ۳.۸ لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ را تجربه کردند.  در سومار استان کرمانشاه زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸، سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۸ و در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از دو زلزله ۲.۸ و ۲.۵ و ۲.۶، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

در هفته گذشته استان کرمانشاه با ۶ زمین‌لرزه با بزرگای بین ۲.۵ و ۳.۸ لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ را تجربه کردند.

 در سومار استان کرمانشاه زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸، سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۸ و در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از دو زلزله ۲.۸ و ۲.۵ و ۲.۶، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد.

آلونیه استان چهارمحال و بختیاری با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ لرزید و در اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ رخ داد. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۲ اردیبهشت

در بلداجی استان چهارمحال و بختیاری دو زلزله ۲.۸ و ۲.۷، در سنخواست استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸، در بالاده استان فارس زلزله ۲.۶، در اهل استان فارس زلزله ۲.۸، در سبزوار استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و در گندمان استان چهارمحال وبختیاری زلزله ۲.۶ رخ داد.

اشکنان استان فارس زلزله ای به بزرگای ۴.۶ در عمق ۱۹ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز این رخداد لرزه ای در ۱۲ کیلومتری اشکنان و ۱۲ کیلومتری اهل استان فارس و ۲۰ کیلومتری بندرمقام استان هرمزگان بوده است. وقوع زلزله ۳.۵ در عمق ۱۱ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه ای این منطقه بوده است.

آلونیه استان چهارمحال و بختیاری با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری آلونیه و ۲۰ کیلومتری گندمان استان چهارمحال وبختیاری و ۲۶ کیلومتری ونک استان اصفهان به ثبت رسید.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

در دوزین استان گلستان زلزله ۲.۵، در فین استان هرمزگان زلزله ۲.۸، در آلونبه استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۷ و در جم استان بوشهر دو زلزله ۲.۶ و ۲.۷ به ثبت رسید.

قیر استان فارس زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز آن در ۷ کیلومتری قیر فارس، ۲۱ کیلومتری دوزه و ۲۳ کیلومتری افزر این استان گزارش شد.

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت 

در جم استان بوشهر زلزله ۲.۸ و ۲.۹ و در موچشن استان کردستان زلزله ۲.۶ رخ داد.

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

سومار استان کرمانشاه با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۳ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۳ کیلومتری سومار استان کرمانشاه و ۴۲ کیلومتری صالح آباد و۵۱ کیلومتری چوار استان ایلام گزارش شد.

در یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۶، در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۸ و در دهرم استان فارس زلزله ۲.۹ رخ داد.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

در گمیش تپه استان گلستان زلزله ۲.۵، در انبار الوم استان گلستان زلزله ۲.۵، در کیانشهر استان کرمان زلزله ۲.۵ و در یکه سود استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵ رخ داد.

 در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از دو زلزله ۲.۸ و ۲.۵ و ۲.۶، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخدادهای لرزه ای در ۱۳ کیلومتری تازه آباد، ۲۶ کیلومتری جوانرود و ۳۵ کیلومتری شاهو این استان بوده است.

رابر استان کرمان زلزله ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۵ کیلومتری رابر، ۲۵ کیلومتری درب بهشت و ۳۵ کیلومتری لاله‌زار این استان گزارش شد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

در بهاباد استان یزد زلزله ۲.۵، تازه آباد استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ رخ داد.

بندر خمیر استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۴ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه ای در ۱۵ کیلومتری بندر خمیر، ۳۲ کیلومتری لافت و ۶۰ کیلومتری رویدر این استان بوده است.

کنگ استان هرمزگان با زلزله ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۱۰ کیلومتری کنگ، ۱۷ کیلومتری بندر لنگه و ۵۱ کیلومتری جزیره تنب بزرگ بوده است.

جمعه ۲۸ اردیبهشت

بوشکان استان بوشهر زلزله ۲.۸ را تجربه کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.