یکشنبه, ۱۳ آذر , ۱۴۰۱ Sunday, 4 December , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17211 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

روسیه به روبل گاز صادر کرد؛ ایران می تواند به ریال نفت بفروشد؟ پزشکان از «پله» قطع امید کردند طارمی، موسیالا و ۳ بازیکن دیگری که حقشان حذف زودهنگام از جام نبود تیس و ژسوس جام جهانی را از دست دادند دلیل حذف ایران از جام جهانی چیست؟ گل روزبه چشمی در میان گل‌های باور نکردی جام جهانی تجربه استرس روزانه با افزایش سن کاهش می یابد همه مربیانی که بعد از حذف از جام‌جهانی استعفا دادند/ کی‌روش هم هست! محدوده میدان آزادی تا میدان فردوسی قابلیت اجرای “پیاده‌راه” دارد/ این پروژه به نفع صنوف است ابراز علاقه مدافع کروات‌ به رئال کرمانشاه، مربی سازنده ندارد! توقف صادرات دام زنده از کرمانشاه مجتمع‌های “بین‌راهی” کرمانشاه، با ابتدایی‌ترین امکانات! بیشتر فضاهای شهر کرمانشاه “مناسب‌سازی” نشده/ فقط از پارک “شاهد” استفاده می‌کنیم! شقیری دستاورد مسی و رونالدو را تکرار کرد آشنایی با زیرگروه های آنفلوانزا شهردار فعال کرمانشاه پیگیری مستمری برای اجرای پروژه قطارشهری داشته است/ ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از هفته آینده آغاز می‌شود/ پیشرفت ۱۸۰۰ متری تونل قطار‌شهری کرمانشاه “مه غلیظ” در محورهای کرمانشاه یاکین: پرتغال از قرعه ما خوشحال نیست دویس بهترین بازیکن دیدار کامرون و برزیل شد

تهدیدی برای خودروسازی «پژو» در ایران
25 مرداد 1396 - 11:30
شناسه : 346
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

«سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».

پ
پ
پروفسور «دیوید بیلی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آذرنیوز» جمهوری اذریابجان اشاره می‌کند که گفته می‌شود توافق رنو با ایران به تقویت اقتصاد آن کشور می‌انجامد. با این حال، این می‌تواند تهدیدی برای رقیب دیگر این شرکت خودروسازی یعنی پژو و فعالیت‌های آن در خاورمیانه باشد. 
 
 پروفسور بیلی پروفسور مدرسه بازرگانی استون به ترند می‌گوید: «سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».  
 
ترند اشاره می‌کند که سازمان توسعه و نوسازی ایران اعلام کرده است که قرارداد شرکت خودروسازی فرانسوی رنو با ایران به ارزش ۶۶۰ میلیون پوند بوده است. دیوید بیلی که یک کارشناس بانفوذ بازرگانی است می‌گوید: «البته محدودیت‌هایی داخلی برای سرمایه‌گذاری رنو وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود که برای تامین قطعات از تولید‌کنندگان بین‌المللی استفاده شود». 
 
«محمدرضا نجفی منش» دبیر انجمن تولید کنندگان قطعات خودرو ایران پیشتر به ترند گفته بود که همکاری میان تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی ایرانی و اروپایی منجر به انتقال مهارت فنی به ایران خواهد شد. 
 
رضا نجفی‌منش گفته بود که در حال حاضر در ایران همکاری با شرکای بین‌المللی دست‌کم در ۵۰ بخش خودروسازی وجود دارد. او اشاره کرده بود که شرکت آلمانی بوش یکی از برجسته‌ترین تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی خارجی نیز با ایران همکاری دارد. 
 
ترند می‌نویسد: «فروش رنو در بازار خودرو ایران در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان ۱۰۰.۳ درصد افزایش یافت و سهم آن شرکت از بازار خودروسازی ایران به ۹.۸ درصد افزایش یافته است. سال گذشته شرکت خودروسازی پژو سیتروئن قراردادی با ایران به منظور راه‌اندازی کارخانه تولید ۲۰۰ هزار خودرو در سال با ایران امضا کرد. پژو در میان بازیگران اصلی در بازار خودروسازی ایران پیش از وضع تحریم‌های بین‌المللی بود. در ماه ژانویه گذشته، پژو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ میلادی فروش بین‌المللی آن شرکت به میزان ۵.۸ درصد افزایش یافته و به ۳.۱۴۶ میلیون واحد از جمله ۲۳۳ هزار وسیله نقلیه در ایران تحت مجوز این شرکت خودروسازی فرانسه افزایش یافته است». 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.