جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

چه تسهیلاتی به عشایر استان کرمانشاه پرداخت شده است؟
22 اسفند 1397 - 19:55
شناسه : 35071
1
مدیرکل امور عشایری کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل امور عشایری کرمانشاه، از پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات طی سال های ۹۶ و ۹۷ به عشایر این استان خبرداد و گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات زلزله به عشایر قصرشیرین و سرپل ذهاب پرداخت شده و ۱۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت ۴، ۶ و ۱۰ درصدی بین عشایر استان کرمانشاه توزیع شده است./ از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به عشایر متقاضی پرداخت شده و این سه برابر سهمیه اختصاص یافته به استان کرمانشاه است./ وی مجموع عشایر شهرستان قصرشیرین را یک هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار تن و از ایلات و طوایف کلهر، کرند، سنجابی و قلخانی و عشایر دیگر نقاط بیان کرد که قشلاق را در این منطقه می گذرانند./ عشایر قصرشیرین در مجموع سالیانه یک هزار و ۸۰۰ تن گوشت تولید می کنند و با توجه به بارندگی های بسیار خوب، سال آینده شاهد کاهش قیمت مواد پروتئینی خواهیم بود.

پ
پ

حسن احمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای عشایر قصرشیرین در محل فرمانداری افزود: طی ۲ سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات زلزله به عشایر قصرشیرین و سرپل ذهاب پرداخت شده و ۱۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت ۴، ۶ و ۱۰ درصدی بین عشایر استان کرمانشاه توزیع شده است.
وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به عشایر متقاضی پرداخت شده و این سه برابر سهمیه اختصاص یافته به استان کرمانشاه است.
وی مجموع عشایر شهرستان قصرشیرین را یک هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار تن و از ایلات و طوایف کلهر، کرند، سنجابی و قلخانی و عشایر دیگر نقاط بیان کرد که قشلاق را در این منطقه می گذرانند.
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: عشایر قصرشیرین در مجموع سالیانه یک هزار و ۸۰۰ تن گوشت تولید می کنند و با توجه به بارندگی های بسیار خوب، سال آینده شاهد کاهش قیمت مواد پروتئینی خواهیم بود.
احمدی، خواستار تامین آب شرب مورد نیاز عشایر و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، سامان دهی راه دسترسی به عشایر به عنوان یک قشر مولد، تداوم خدمات سوادآموزی، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، اموزش خطرات مین از سوی دستگاه های متولی به عشایر منطقه شد.
فرماندار قصرشیرین نیز در سخنانی از عشایر به عنوان یک قشر پویا نام برد که همواره در برهه های مختلف انقلاب اسلامی حضور و مشارکتی فعالانه در دفاع و پاسداری از ارزش های والای اسلامی داشته اند.
مرادعلی تاتار افزود: همه ما وظیفه داریم به جامعه عشایری که بیشترین خدمات را ارایه می کنند و در مقابل هیچ گونه ادعایی ندارند، خدمات مورد نیاز را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه جامعه عشایر در اقتصاد، صنایع دستی، امنیت، فرهنگ و دیگر زمینه های نظام اجتماعی نقش مهمی دارند ،اظهار کرد: آمادگی داریم تا نیازمندی های عشایر را در بخش های مختلف تامین کنیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.