استاندار کرمانشاه اعلام کرد: به دنبال بارش های اخیر برخی از زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب که در کنار رودخانه و مکان های ناامن اسکان یافته بودند به مکان های امن تری انتقال داده شدند.
طلوعکرمانشاه :
هوشنگ بازوند که هم اکنون به همراه تعدادی از مدیران استان مشغول بازدید از شهر سرپل ذهاب است،گفت: با وجود بارش های اخیر به حمدالله اوضاع تحت کنترل است و مشکل حادی تاکنون در استان رخ نداده است/وی اظهار داشت: چند دهنه پل روستایی در شهرستان سرپل ذهاب آسیب دیده که تا پایان امشب توسط نیروهای امدادی مرمت خواهد شد/استاندار کرمانشاه درباره وضعیت سدها نیز گفت: کلیه سدهای استان هم اکنون تحت کنترل است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد/ایرنا









دیدگاه