شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

ورودی معبد”آناهیتا” سامان می‌یابد
02 بهمن 1396 - 10:39
شناسه : 4225
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا گفت: احداث مجموعه خدماتی ورودی معبد آناهیتا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پ
پ

بابک طاهریان از ساماندهی ورودی معبد آناهیتا خبرداد و با اشاره به ساخت مجموعه خدماتی در ورودی معبد اظهار کرد: این مجموعه شامل سالن معرفی، نمایشگاه صنایع دستی، نمازخانه و سرویس های بهداشتی خواهد بود.

به گفته مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا برای ساخت این مجموعه تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن به ۴۰۰ میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی همچنین با بیان اینکه بازسازی دیوارهای جنوبی، غربی و شرقی معبد نیز در دستور کار قرار گرفته، گفت: مطالعات بازسازی دیوارهای جنوبی و غربی به اتمام رسیده که پس از بازدید، بررسی و تائید پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور وارد فاز اجرایی بازسازی خواهیم شد.

طاهریان عنوان کرد: تنها برای بازسازی این سه دیوار هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم برای جهانی شدن معبد آناهیتا گام برداریم باید هزینه کرده و مقررات سایت‌های جهانی را رعایت کنیم.

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا ادامه داد: برای آزاد سازی عرصه محدوده معبد آناهیتا شش منزل، سه باب مغازه و تعدادی زمین باید تملک شود که برای این اقدام به بودجه نیاز است.

وی همچنین ساخت و نصب تابلوهای راهنمایی، ساماندهی حمام سلجوقی، نورپرداری، نصب دوربین‌های مداربسته و راه اندازی سیستم صوتی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که تا پیش از شهریور سال آینده در معبد آناهیتا انجام خواهد گرفت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.