جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20905 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد بافت تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد اولین گروه حجاج کرمانشاهی عازم سرزمین وحی شدند دیدار رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه افت فشار و یا قطعی آب درخیابان شهید جعفری و قسمتی از مناطق باغچه بان و سجاد مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان

حجت‌الاسلام اجرایی: مظلومین حقیقی شهدا هستند
18 بهمن 1396 - 9:48
شناسه : 4547
3
یادواره شهدا تیپ 281 زرهی شهید نیکخواه در سالن سینمای ثامن الحجج (ع) تیپ 281 زرهی برگزار شد طلوع‌‌کرمانشاه :

مراسم یادوراه شهدا تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولین لشکری و کشوری استان کرمانشاه در سالن سینمای ثامن الحجج (ع) تیپ ۲۸۱ زرهی برگزار گردید.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم یادواره شهدا تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولین لشکری و کشوری استان کرمانشاه در سالن سینمای ثامن الحجج (ع) تیپ ۲۸۱ زرهی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی غرب نزاجا به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: محوری‌ترین حرف شهدا برای ما چه بوده است؛ آیا به شهادت رسیدن چندین هزار نفر در این کشور حکمت خاص داشته است؟ و یا اینکه فقط یک انقلابی کردیم و افرادی در تداوم این انقلاب ایستادگی کردند و کشته شدند؛ تصور نمی‌کنم که به راحتی بتوان از کنار کاری که شهدا کردند بگذریم.

وی افزود: اوایل انقلاب نگاه به امام فقط یک رهبر سیاسی بود، تکامل این نگاه با کاری که شهدا انجام دادند محقق شد امام در نامه مقابل قطعنامه ۵۹۸ می‌فرمایند؛ «خون شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده است» و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کورشدنی نیست و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان خواهند رفت و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان کرد: حکمت پروردگار عالم بر این تعلق گرفت که با جریان شهدا بتوانیم در مقابل انحراف‌های فکری و عقیدتی که تخریب کننده ذهن و سمت و سو دادن به ناحق و باطل است، مقاومت کنیم. شهدا صداقت انقلاب اسلامی را به مردم منطقه اثبات می‌کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر اجرایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین بیان داشت: مظلومین حقیقتی شهدا هستند، همه انسان‌ها می میرند اما شهیدان این سرنوشت همگانی را به بهترین وجه سپری کردند وقتی قرار است این جان برای انسان نماند چه بهتر در راه خدا این رفتن انجام بگیرد.

وی افزود: مهم ترین امتیاز شهدای ما نسبت به کسانی که در سایر کشورها در راه آرمانهای خود فداکاری می‌کنند انتخاب آگاهانه و به دور از احساس است.

در پایان این مراسم، ضمن عزاداری حاضرین، از ۹ نفر خانواده معظم شهدا با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.