جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

احمد توکلی: باید کاری کنیم مردم راحت حجاب داشته باشند و نماز بخوانند/ فساد سیستماتیک شده/ اگر مبارزه با فساد نشود قطعا فساد جمهوری اسلامی را ساقط می کند
17 بهمن 1396 - 15:52
شناسه : 4556
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده سابق مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است و اگر آزادی نباشد امر به معروف و نهی از منکر تعطیل می‌شود.

پ
پ

ایسنا نوشت: احمد توکلی طی سخنانی در یازدهمین همایش حقوق بشر، حقوق شهروندی و مبارزه با مفاسد گفت: امر به معروف و نهی از منکر متوجه حکومت است. باید یک کاری کنیم که مردم راحت حجاب داشته باشند و راحت نماز بخوانند و این وظیفه حکومت اسلامی است و باید راحت حرف بزنند، ولی آموزش ببیند که چه حرفی را باید بزنند و آزادی داشته باشند و باید روزنامه ها آزاد باشند، اگر آزادی باشد البته خطا هم هست.
اهم اظهارات توکلی به شرح زیر است:

*اگر قرار باشد فقط اظهارنظرهای درست مجاز باشد، هیچ کس جرات نمی کند حرف بزند. دایره کوچک نگیریم که هیچ کس نتواند حرف بزند. در قضیه یاشار سلطانی من به دادستان تهران نامه نوشتم و گفتم شما کارتان غیرقانونی بود. افترا آنجایی است که علم دارید و فعلی را که کسی انجام نداده عمدا به او می گویی برای اینکه به او ضرر بزنی. مطمئن نیستی کنکاش نکنید و بگذارید برود. من روزنامه نگارم کارم این است. با حقوق کارمندی نمی توان فلان ماشین شاسی بلند را خرید.

* امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است و اگر آزادی نباشد امر به معروف ونهی از منکر تعطیل است. اگر نویسنده کامنت اظهارنظری کرده آیا جرم است؟ چرا باید محاکمه شود و من که منتشر کردم چرا باید محاکمه شوم. به من گفتند”ضد امنیت ملی” عمل کردی. منی که نیم قرن برای مقابله با فساد مبارزه کردم آیا می توانم ضد امنیت عمل کنم!

* بخاطر اینکه سکوت ما در ناهنجاری ها طول کشیده، مردم مایوس اند. به ما خبر دادن از فلان شهر اینقدر پول- ۲۰۰ میلیارد – پول جابجامی شود تا یازده و نیم شب ۱۲۰ میلیارد را پس گرفتیم بنابراین مردم امیدوار باشند که مبارزه با فساد می شود.

* متاسفانه فساد سیستماتیک شده است. فساد حکومت را ساقط می کند و اگر مبارزه با فساد نشود قطعا فساد جمهوری اسلامی را ساقط می کند. در این صورت ایران تجزیه و تشیع را ریشه کن می کنند. بعنوان مثال حمله به مساجد پیام دارد. من در دیده بان گفته بودم وزیر میلیاردی ویژه خوار را عزل کنید البته تبریه هم شدم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.