شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23910 تعداد نوشته های امروز : 8×
امسال در لیگ برتر سرعت حضور داریم/ افتتاح پیست ۱۵ خرداد ظرف ۳ ماه آینده
22 فروردین 1398 - 9:49
شناسه : 46557
16
رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه گفت: امسال یک تیم از کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر اسکیت کشور حضور خواهد داشت. طلوع‌‌کرمانشاه :

سامان شیرزادی از حضور یک تیم از کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت کشور خبرداد و گفت: در این مسابقات که طی سه مرحله و مرحله اول آن اردیبهشت برگزار می‌شود، شش ورزشکار کرمانشاه در بخش آقایان حضور دارند./وی در ادامه با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی پیست اسکیت سرعت مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه، عنوان کرد: طبق قراردادی که با پیمانکار داریم، این پروژه تا خرداد ماه باید به مرحله بهره برداری برسد‌./رئیس هیات اسکیت استان بابیان اینکه پیست اسکیت سرعت کرمانشاه یکی از استاندارترین پیست‌های اسکیت ایران خواهد بود، یادآورشد: پیش از طراحی این پیست، تمام نواقصی که پیست‌های کشور دارند را شناسایی و با دقت برنامه‌ریزی کردیم تا در احداث پیست کرمانشاه آنها را نداشته باشیم./وی در ادامه از تلاش برای همگانی کردن رشته اسکیت در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا با ارگان‌ها و ادارات مختلف کرمانشاه رایزنی‌هایی را آغاز کردیم تا به فرزندان کارکنان آنها آموزش اسکیت را داشته باشیم./شیرزادی بابیان اینکه امروزه بسیاری از خانواده‌ها برای اوقات فراغت کودکان و فرزندان خود تجهیزات اسکیت خریداری می‌کنند، عنوان کرد: علیرغم اینکه در اغلب پارک ها شاهد اسکیت بازی کودکان هستیم، اما اکثر آنها آموزش‌های صحیح را ندیده‌اند که امیدواریم با فراگیر کردن آموزش‌ها بتوانیم علاوه بر آموزش صحیح، بحث استعدادیابی این رشته را نیز داشته باشیم/ایسنا

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.