چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

مدیریت بدون ارتباط موثر با مردم ناکارامد است
25 بهمن 1396 - 9:13
شناسه : 4864
2
  گشایش درهای امید استانداری به روی کرمانشاهیان؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

با گشوده شدن درهای بسته استانداری در مقابل کرمانشاهیان دردمند و صبور با هدف بهبود روابط ارتباطی، مهندس”هوشنگ بازوند”، استاندار کرمانشاه تاکید کرد که مدیریت بدون مشارکت مردمی و دوری از ارتباط مستقیم به منظور اطلاع از خواسته ها و مطالبات مقدور نیست و به موفقیت نخواهد رسید.

پ
پ

طلوع کرمانشاه: توجه به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع، استفاده از نظرات سازنده مخاطبان در عمران و سازندگی شهری و همچنین ارتباط چهره به چهره در ملاقات های مردمی، روزنه ای مملو از تدبیر و امید در استانداری کرمانشاه ایجاد کرده است و این همان خصلتی است که در اغلب دوران های گذشته مدیریت ارشد شهری دیده نمی شد و یا کم تر بدان پرداخته می شد.
با گشوده شدن درهای بسته استانداری در مقابل کرمانشاهیان دردمند و صبور با هدف بهبود روابط ارتباطی، مهندس”هوشنگ بازوند”، استاندار کرمانشاه تاکید کرد که مدیریت بدون مشارکت مردمی و دوری از ارتباط مستقیم به منظور اطلاع از خواسته ها و مطالبات مقدور نیست و به موفقیت نخواهد رسید.
توجه به ارتباط موثر و همبستگی در کار جمعی، پیشگیری از مدیریت خودمحورانه و غیرکارکردی استاندار کرمانشاه، موجب شده که در اکثر روزهای ایام هفته، ساختمان استانداری کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردمی به قلب تپنده شهر برای پیگیری و تحقق مطالبات مردمی تبدیل شود.
چنانچه براساس مشاهدات میدانی و گزارشات رسیده به دست خبرنگار “طلوع”، میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان برای پیگیری مطالبات و خواسته ها رضایتبخش است و مردم می دانند که دیگر خواسته های آنان برای ماه ها در انتظار بازشدن دریچه های بسته استانداری و مدیران ارشد این سازمان نخواهد ماند.
مهندس بازوند همواره تاکید کرده که یک مدیریت سالم و اثربخش در سایه ارتباطات مردمی رشد می کند و ثمر می دهد و چنین تدبیری می تواند در تحقق اهداف سازمانی و حرکت از وضع موجود به سمت مدیریت مطلوب سهیم باشد.
حواله دادن امور به دیگر افراد و ارگان ها یکی از مهم ترین عوامل نابودی در مدیریت سالم یک جامعه تلقی می شود و استانداران به عنوان مدیران ارشد یک استان در تصمیم گیری کلان یک استان، باید بتوانند علاوه بر وظایف تعریف شده ای همچون برقراری و حفظ نظم و امنیت استان، هماهنگی و نظارت بر مسائل رفاهی کارکنان دولت، حفظ و حراست از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدایت و هماهنگی اقدامات مربوط به پیشگیری و جلوگیری از منکرات و مفاسد اجتماعی، فراهم آوردن زمینه‌های عدالت اجتماعی و فقر زدایی، از خردجمعی استفاده کنند و درد مردم را از نزدیک لمس کرده و برای رفع آن چاره اندیشی کنند.
از سوی دیگر این ارتباط تنها یک سویه نیست و اینگونه نخواهد بود که مردم تنها برای پیگیری خواسته های محقق نشده به استانداری بیایند بلکه همواره ردپای حضور مهندس بازوند در شهرستان ها پررنگ است که گویای تعاملی دوسویه برای کاهش رنج ها و دردهای مردم غیور و توانمند این دیار است.
وجود مشغله های بالای کاری، موجب می شود که در اکثر اوقات برخی از مدیران دستگاه های اجرایی از ارتباط دوسویه غفلت ورزند، از همین رو استاندار کرمانشاه معتقد است، مدیران باید مکانیزم های موثر و کارآمدی برای ارتباط با مردم به کار گیرند و از سویی سفر مدیران به شهرستانها باید منجر به رفع مشکلات مردم شود و مصوباتی که در سفرهای شهرستانی تصویب می شود به هر قیمتی باید اجرا شود.
چنین نگرشی به داشتن مهارت‌ها، توانایی‌های ارتباطی، مردم داری و مردم مداری در کنار انواع توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی که لازمه خصایص مدیریت ارشد استان است زمینه ساز تعالی و پیشرفت استان خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.