پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

تکذیب آلودگی سد داریان به دلیل قاچاق سوخت
27 فروردین 1398 - 12:25
شناسه : 49060
0
فرماندار پاوه: آخرین نظارت و بازرسی 2 شب گذشته صورت گرفته و در سد داریان آلودگی مشاهده نشده است طلوع‌‌کرمانشاه :

گزارش اختصاصی طلوع کرمانشاه:
خبر آلودگی سد داریان در ۲۳ فروردین پیگیری طلوع را به نتایج زیر رساند.

مهندس پرویز ایده پور در گفتگو با ما با بیان اینکه دریاچه سد داریان ۲۵ کیلومتر طول داردکه ۵ کیلومتر از آن در حوزه ما(پاوه) و ۲۰ کیلومتر در حوزه استان کردستان قرار دارد گفت: با توجه به اینکه ما قایق و تانکر سوخت نداریم و مدیریت قایق ها در حوزه کردستان است. به عنوان فرماندار پاوه چنین خبری را تایید نمی کنم.
بررسی های پایگاه خبری طلوع نشان می دهدکه:

پ
پ

گزارش اختصاصی طلوع کرمانشاه

خبر آلودگی سد داریان در ۲۳ فروردین پیگیری طلوع را به نتایج زیر رساند:

مهندس پرویز ایده پور در گفتگو با ما با بیان اینکه دریاچه سد داریان ۲۵ کیلومتر طول داردکه ۵ کیلومتر از آن در حوزه ما(پاوه) و ۲۰ کیلومتر در حوزه استان کردستان قرار دارد گفت: با توجه به اینکه ما قایق و تانکر سوخت نداریم و مدیریت قایق ها در حوزه کردستان است . به عنوان فرماندار پاوه چنین خبری را تایید نمی کنم.

بررسی های پایگاه خبری طلوع نشان می دهد این خبر فارغ از حقیقت نیست اما مسئول حراست سد داریان پاوه در گفتگوی با خبرنگار طلوع می گوید:

“قاچاق سوخت صحت ندارد. این آلودگی به دلیل جمع شدن زباله، تنه درخت و مواد زائد بوده و آثاری را با خود به همراه آورده است.

مشاهدات ما نشان می دهد سیلاب ها و بارندگی های اخیر مقداری زباله با خود وارد سد کرده و رنگ آب را تغییر داده است”.

عابدین شیر محمدی در پایان گفتگو درباره این اتفاق گفت: از آنجایی که این سیلاب ها ابتدا به حوزه سیروان و سپس وارد حوزه داریان می شود، اکثر سدها سر ریز کردند مقداری زباله با خود آوردند.

برای جمع آوری زباله ها نیز به همکاران ایمنی و بهداشت فراخوان دادیم که در دست انجام است. جمع آوری بسیاری از زباله هایی که پشت بدنه سد جمع شده اند به عهده ماست.

از هنگام باز نشر خبر آلودگی سد داریان در ۲۳ فروردین توسط این پایگاه خبری تاکنون هیچ واکنشی توسط مسئولان دریافت نشد انتظار می رود محیط زیست پاوه،آبفای استان و وزارت نیرو به حوزه وضعیت تحت نظارت خودشان توجه بیشتری داشته باشند.

معصومه احمدی خواه: خبرنگار طلوع

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.