شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

حبابِ طلا در بازارِ شهر / از خرید طلای سنگین دست نگه دارید!
25 بهمن 1396 - 16:54
شناسه : 4921
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با اشاره به نوسانات اخیر قیمت طلا و احتمال حبابی بودن قیمت‌ها، به افرادی که قصد خرید طلای سنگین دارند توصیه کرد، فعلا دست نگه دارند.

پ
پ

مجتبی فیروزی گفت: طی چند وقت اخیر شاهد نوسانات قابل توجه قیمت طلا در بازار هستیم، به گونه‌ای که اکنون قیمت خرید طلا از مشتری گرمی ۱۵۱ هزار تومان و پایه فروش گرمی ۱۶۱ هزار تومان است.

وی دلیل اصلی بالا رفتن قیمت طلا را افزایش قیمت دلار دانست و یادآوری کرد: چون این افزایش قیمت ظرف مدت کوتاهی و در حدود یک ماه ایجاد شده، به احتمال زیاد حباب است و ممکن است مقداری پایین بیاید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه ادامه داد: اگرچه طی چند سال اخیر قیمت طلا ثابت بود و افزایشی نداشتیم و اکنون مقداری افزایش ممکن است رخ دهد، اما این افزایش اگر به تدریج ایجاد می‌شد احتمال ماندگاری آن بیشتر بود.

به گفته این کارشناس، اگر افزایش قیمت طلا حبابی باشد حداکثر تا عید شکسته خواهد شد، اما اگر قیمت تا بعد از عید هم تغییر نکند ممکن است افزایش قیمتی که رخ داده ماندگار شود.

فیروزی شرایط کنونی را برای خرید و فروش طلا مناسب نداست و به افرادی که قصد خرید طلای سنگین دارند توصیه کرد، فعلا دست نگه دارند.

وی معتقد است، اگر دولت پشتوانه ارزی داشته باشد و بتواند نرخ ارز را مقداری کاهش دهد، قیمت طلا نیز پایین خواهد آمد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه درباره وضعیت خرید و فروش طلا در بازار نیز خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها تقاضا در بازار بسیار بالا رفته، اما مردم مقداری هم دچار سردرگمی برای خرید و فروش هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.