شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20795 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه

کلانشهری که شهربازی ندارد!
03 اردیبهشت 1398 - 10:20
شناسه : 51934
2
افول شور و نشاط در شهربازی های معلق کرمانشاه " طلوع‌‌کرمانشاه :

امروزه مکان های تفریحی و شهربازی ها به جهت فراهم کردن لحظات شاد و مفرح برای شهروندان یکی از مهمترین عوامل جذب توریست در ملت های گوناگون هستند./یکی از عوامل مؤثر و مهم در بقا و موفقیت شهربازی ها،داشتن شکل و طرحی دلپذیر و دوست داشتنی است ، این باید به گونه ای باشد که مردم لذت ببرند و خواستار گذران وقت بیشتری در محوطه شهربازی باشند./مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی کرمانشاه درباره وضعیت کنونی شهربازی گفت: در سال های قبل شهرداری شهربازی را یک ساله بصورت اجاره ای واگذار می کرد، اما امسال با توجه به مذاکراتی که با شورای شهر در خصوص واگذاری شهربازی به بخش خصوصی صورت گرفت، قرار بر این شد که مدیریت شهربازی از سازمان سیما منظر به سازمان سرمایه گذاری واگذار شود./شامبیاتی در رابطه با وضعیت استاندارد وسایل و تجهیزات شهربازی گفت: وسایل شهربازی تا تاریخ ۹۸/۱/۱۹ دارای استاندارد بودند اما برای تایید و اخذ استاندارد دوباره آنها ۲۰۰میلیون ریال هزینه لازم است این مبلغ جهت دیدن دستگاه ها وتایید استاندارد ها از جانب کارشناسان برای اداره استاندارد درنظر گرفته شده است.

پ
پ

امروزه مکان های تفریحی و شهربازی ها به جهت فراهم کردن لحظات شاد و مفرح برای شهروندان یکی از مهمترین عوامل جذب توریست در ملت های گوناگون هستند.

یکی از عوامل مؤثر و مهم در بقا و موفقیت شهربازی ها،داشتن شکل و طرحی دلپذیر و دوست داشتنی است ، این باید به گونه ای باشد که مردم لذت ببرند و خواستار گذران وقت بیشتری در محوطه شهربازی باشند.

از فواید راه اندازی و احداث شهربازی ،پذیرش و بوجود آمدن فرصت های شغلی گوناگون برای یک منطقه است، زیرا شهربازی ها نقش مهمی در جذب مشتری و توریست برای یک منطقه را دارند ، از این رو زمینه های شغلی بیشتری فراهم خواهد شد و اقتصاد بهبود خواهد یافت.

یکی از شهروندان درخصوص تعطیلی شهربازی در کرمانشاه گفت : جای خالی شهربازی در کرمانشاه کاملا مشهود است. هرجوانی نیازمند این است که اوقات فراغت خود را به بهترین صورت سپری کرده و انرژی خود را در مکان های تفریحی مناسب و سالم تخلیه نماید.

شهروند دیگری که در نزدیکی شهربازی سکونت داشت گفت: شهربازی هیجان و جذابیت و استانداردهای قبل را ندارد به عنوان یک شهروند وجوان کرمانشاهی امیدوارم وسایل فرسوده و قدیمی جمع آوری شوند و تعداد دستگاه ها را با توجه به سلیقه جوان ها و استاندارد های لازم بالا ببرند.

 

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی کرمانشاه درباره وضعیت کنونی شهربازی گفت: در سال های قبل شهرداری شهربازی را یک ساله بصورت اجاره ای واگذار می کرد، اما امسال با توجه به مذاکراتی که با شورای شهر در خصوص واگذاری شهربازی به بخش خصوصی صورت گرفت، قرار بر این شد که مدیریت شهربازی از سازمان سیما منظر به سازمان سرمایه گذاری واگذار شود.

وحید شامبیاتی گفت: درسال ۹۸ شهربازی به بخش خصوصی اجاره داده نشده است ، اما قرار است به زودی آگهی دعوت فراخوان سرمایه گذار بخش خصوصی منتشر گردد و در آخر اردیبهشت یا ابتدای خرداد ماه قرارداد واگذاری آن منعقد خواهد شد.

شامبیاتی در رابطه با وضعیت استاندارد وسایل و تجهیزات شهربازی گفت: وسایل شهربازی تا تاریخ ۹۸/۱/۱۹ دارای استاندارد بودند اما برای تایید و اخذ استاندارد دوباره آنها ۲۰۰میلیون ریال هزینه لازم است این مبلغ جهت دیدن دستگاه ها وتایید استاندارد ها از جانب کارشناسان برای اداره استاندارد درنظر گرفته شده است.


شامبیاتی افزود: برنامه سازمان سرمایه گذاری ومشارکت مردمی این است که شهربازی متفاوت،مجهزی و مدرنی را در را ختیار شهروندان بگذارد و تغییرات گسترده ای در (معابر_محوطه _ ساختمان هاو وسایل) ایجاد کند که همگی با استانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشند و هیچ گاه وضعیت شهربازی به تعطیلی کشیده نشود.
شامبیاتی در ادامه گفت:طبق محاسبات کارشناسان برای مدرن سازی شهربازی حدود ۴۰تا۵۰ میلیارد تومان بودجه لازم است.
شامبیاتی در رابطه با وضعیت کنونی فانفار طاق بستان نیز گفت :منتظر هستیم سازمان سیما ومنظر وسایل فرسوده را از محوطه فانفار خارج کند که عملیات به سازی با درنظر گرفتن ضوابط میراث فرهنگی انجام پذیرد.
هزینه در نظر گرفته شده برای مدرن سازی فانفار نیز حدود ۸ میلیارد تومان و مدت عملیات نوسازی ۶ ماه است.
شامبیاتی در خاتمه افزود: شهردار کرمانشاه تاکید فراوانی بر تسریع روند بازسازی و تجهیز این دو مجموعه تفریحی دارد.

 

نگین عزتی/خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.