پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21567 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ!

چرا استقلالی‌ها مربی خارجی می‌خواهند؟
07 شهریور 1396 - 13:00
شناسه : 527
5
طلوع‌‌کرمانشاه :

استقلالی‌ها امسال شرایط بدی دارند و علی‌منصور هرگز نتوانسته باب میل هیات مدیره و البته هواداران حرکت کند.

پ
پ

ه گزارش آفتاب نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ ظاهرا استقلالی ها کتمان نکرده اند،اینکه مذاکرات با چند مربی خارجی آغاز شده است تا در صورت نتیجه نگرفتن در یکی دو بازی آینده عذر منصوریان را بخواهند.جالب اینجاست که استقلالی ها از مربی خارجی هم خاطره خوبی ندارند و بیشترین ناکامی هایشان زمانی رقم خورده که یک فرد خارجی روی نیمکت این تیم بوده است! با این حال عملکرد کابوس وار آبی ها به حدی بوده که آنها راه فرار از این بحران را استخدام یک مربی خارجی می دانند.اما دلیل اصلی این اتفاق چه چیزی می تواند باشد؟چرا استقلالیها به جذب مربی خارجی علاقه دارند و به دنبال مذاکره با مربیان ایرانی نیستند؟دلیل اصلی این علاقه آبی پوشان به باشگاه حریف و رقیب دیرینه این تیم یعنی پرسپولیس برمی گردد. پرسپولیس با هدایت برانکو در این چند سال اخیر به کلی متحول شده است و سرخ پوشان فراتر از فوتبال ایران بازی می کنند و این بدون شک به خاطر حضور مربی بزرگ و باتجربه به نام برانکو ایوانکوویچ است.

برانکو نظم خاصی را به پرسپولیس بخشیده است. سرخ پوشان با برانکو یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در لیگ دارند و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس حضور در نیمه نهایی را دارند.پرسپولیس برانکو برخلاف استقلال منصوریان هم خوب فوتبال بازی می کند و هم خوب امتیاز جمع می کند و مهم تر از همه اینکه تیمی بدون حاشیه است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست.استقلالیها به دنبال مربی مانند برانکو هستند که به تیم نظم و دیسیپلین لازم را بدهد. آنها به دنبال مربی مانند برانکو هستند که سطح کیفی و تاکتیکی تیم را بالا برد و آنها را آماده پیروزی در هر دیداری کند. عملکرد خوب برانکو در پرسپولیس باعث شده است تا آبی پوشان هم به فکر جذب مربی خارجی بیفتند و حتی با دالیچ هم وارد مذاکره شوند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.