شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

توضیحات رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه درباره تصویر جنجالی تفکیک جنسیتی در کرمانشاه
05 اسفند 1396 - 9:28
شناسه : 5421
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد ضمن رد تفکیک جنسیتی در این واحد؛ تاکید کرد:تفکیک دانشجویان در ورودی دانشگاه از فردا (شنبه) لغو خواهد شد.

پ
پ

محمدرضا حبیبی درباره تفکیک در دانشگاه جنسیتی در دانشگاه آزاد کرمانشاه از در ورودی دانشگاه  تا ساختمان اصلی به بهانه تامین امنیت دانشجویان، گفت: به دلیل ساختار معماری دانشگاه و ازدحامی که در ورودی اصلی دانشگاه و میدان مقابل آن رخ می داد، حدود یک سال قبل این ورودی بسته و به رفت و آمد به در شمالی دانشگاه منتقل شد اما به دلیل اینکه چهره نامناسبی که داشت و بنده معتقد بودم در شان دانشگاه نیست مجدد تصمیم بر این شد که رفت وآمد ها به در اصلی انتقال پیدا کند.

وی ادامه داد: ما تصاویری از مشکلات رفت و آمد دانشجویان در بیرون دانشگاه در اختیار داریم که برای حل آن ناچار به زنجیر زدن مسیر رفت و آمد آن ها برای رفع مشکل گره ترافیکی و پیشگیری از آسیب دیدن آن ها شده ایم. در داخل دانشگاه نیز مسیر خانم ها  و آقایان را به طور جداگانه تا جدول ابتدایی به پیاده روها متصل کردیم تا باعث ترافیک نشوند و آسیبی هم از جانب ماشین ها نبینند.

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه تاکید کرد: اگرخدایی ناکرده ما بنا داشتیم برخلاف قوانین تفکیک جنسیتی کنیم، این را محدود به در ورودی نمی کردیم. در حالی که دانشجویان دختر و پسر در دانشکده ها، راهروها و محیط دانشگاه در کنار هم هستند.

وی در همین راستا افزود: به نظر می رسد این هجمه ها برای خدشه دار کردن مدیریت جدید است.

حبیبی در پاسخ به اینکه انتقادات از سوی دانشجوهای همان دانشگاه مطرح شده و اغراض دیگری وجود ندارد  و تصویر تفکیک از در ورودی  موجود است، تصریح کرد:  در خواهران و برادران موضوع تازه ای نیست، از ده سال قبل ورودی ها از هم جدا شده است و این مشکل هم حل خواهیم کرد و از شنبه هم این برطرف می شود. هدف از جداسازی درها برای کنترل کردن ظاهر و پوشش خواهران و صحت دانشجو بودن آن ها توسط حراست بوده است. 

 

 

 

 

جماران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.