جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کرمانشاه مهیای استقبال از بهار می‌شود / نوروزی خاطره‌انگیز در دیار سنگ و آب با جُنگ‌های شادی و جشن و پایکوبی
08 اسفند 1396 - 12:01
شناسه : 5641
0
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال دستگاه‌های خدمات رسان در کرمانشاه در تلاش‌اند تا شهر را از هر لحاظ برای استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران آماده کنند.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال دستگاه‌های خدمات رسان در کرمانشاه در تلاش‌اند تا شهر را از هر لحاظ برای استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران آماده کنند.

جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری در کرمانشاه ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر و رونق توریسم در این دیار دارد و به هر اندازه که شهر از منظر زیبایی و بصری، ایده‌آل باشد رونق صنعت گردشگری نیز دور از انتظار نیست.

مهندس امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه به تشریح گوشه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری کرمانشاه برای استقبال از نوروز۱۳۹۷ پرداخت.

وی در ادامه بیان کرد: ستاد نوروزی در شهرداری کرمانشاه تشکیل شده و تعیین اعضاء بر اساس کمیته‌های چندگانه در قالب بخش‌های زیباسازی و تبلیغات، خدمات شهری ایمنی فضای سبز فرهنگی هنری عمرانی و ترافیکی سازمان‌ها سامانه ۱۳۷ صورت گرفت.

وی در تشریح اقدامات و برنامه‌های زیباسازی و تبلیغات محیطی مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه گفت: برپایی سفره های هفت سین، ساخت المانهای ویژه بهار۹۷ و رنگ آمیزی المانهای قبلی، رنگ آمیزی جداول خیابانی و پارکی و میادین به ویژه در ورودی و داخل شهر، تعبیه کانکس سرویس بهداشتی، نمازخانه و اسکان در معابر و بوستانهای سطح شهر از جمله اقدامات است.

رحیمی بیان کرد: بهینه‌سازی وضعیت سرویس‌های بهداشتی ثابت و سیار، ترمیم و بهسازی و رنگ آمیزی آبنماهای سطح شهر، ساماندهی روشنایی ورودی شهر معابر بوستان‌ها و محل‌های اسکان مسافران در سطح شهر، پاکسازی و امحاء دیوار نویسی‌های غیرمجاز و رنگ آمیزی و ساماندهی دیوارهای مخروب و بدنمای شهری، نصب نیمکت و پایه چراغ و مبلمان از دیگر اقدامات است.

وی نصب تابلوهای معابر اصلی و راهنمای اماکن گردشگری، گُلکاری و زیباسازی معابر بزرگراهی، آماده سازی ترمینال شهید کاویانی و راه کربلا جهت استقبال از مسافران نوروزی، جانمایی وانت بارها و دست‌فروشان بازار عید، بازرسی شیرهای هیدرانت آتش نشانی جهت استفاده در مواقع ضروری را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات برشمرد.

مهندس رحیمی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات شهرداری کرمانشاه در حوزه فرهنگی و احتماعی گفت: استقرار کانکس راهنمای گردشگری در ورودی‌های شهر جهت ارائه خدمات به مسافران،

تهیه پک نوروزی جهت ارائه به مسافران و گردشگران، برگزاری جنگ شادی، برگزاری مراسم جشن و پایکوبی، برگزاری مراسم تئاتر خیابانی و برپایی مسابقه آشپزی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام نوروز است.

وی توقف حفاری‌های غیرضروری توسط شرکت‌های خدمات رسان، تعویض چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ترمیم پل ورودی کوچه‌ها، تعویض برخی از تابلوهای ایمنی معابر، ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر و جهت نما، ترمیم و بازسازی موزائیک پیاده روها و نصب جداول و رفیوژ وسط را از اقدامات و برنامه‌های حوزه ترافیک و عمران عنوان کرد.

مهندس رحیمی تولید گل و گیاه و تاکید بر استفاده از گل در معابر و میادین، نصب المانهای ویژه نوروز در پارک‌های شرقی و غربی و پارک کوهستان و تعمیر و نظافت و در صورت نیاز بازسازی سرویس های بهداشتی و نمازخانه بوستان های مذکور را از اقدامات حوزه فضای سبز عنوان کرد.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.