شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

شرکت گاز هنوز “هزینه خدمات مستمر “را از مشترکین می‌گیرد
13 اسفند 1396 - 9:24
شناسه : 5818
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه گفت: شرکت گاز هنوز هم “هزینه خدمات مستمر” را از مشتریان می‌گیرد.

پ
پ

عدبالرضا یاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته در نهایت بر اساس دستور دیوان عدالت اداری مقرر شد از مرداد ماه هزینه آبونمان از قبوض گاز مشترکین حذف شود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این موضوع شرکت گاز مصوبه‌ای را از شورای اقتصاد گرفت که هزینه خدمات مستمر را جایگزین آبونمان کرد و به نوعی همچنان هزینه را از مردم اخذ می‌کرد.

یاری با بیان اینکه دیوان عدالت اداری اخیرا عنوان کرد که اخذ هزینه خدمات مستمر هم تخلف است و نباید صورت گیرد، افزود: متاسفانه این هزینه هنوز در قبوض مشترکین منظور می‌شود.

وی ادامه داد: به علاوه مقرر شد آنچه که شرکت گاز به صورت غیرقانونی در این مدت از مردم اخذ کرده به آنها مسترد گردد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با بیان اینکه رایزنی‌ها و مذاکرات متعددی با شرکت گاز صورت گرفته که دیگر این هزینه در  قبوض مشتریان اضافه نشود، خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم همه این اقدامات، تا جایی که اطلاع داریم هنوز اخذ این هزینه قطع نشده است.

یاری یادآور شد: البته این مشکل فقط مختص استان کرمانشاه و در سراسر کشور شرکت گاز باعث نارضایتی مردم شده است.

وی از موارد متعدد شکایتی که در کرمانشاه نسبت به این موضوع وجود دارد یاد کرد که در انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده در حال پیگیری است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه اظهار کرد: از شرکت گاز تقاضا داریم به قانون پایبند باشد و حقوق مصرف کنندگان را رعایت کند، در غیر اینصورت از راه‌های قانونی دوباره این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و مجبوریم برای موارد شکایتی که مطرح می‌شود پرونده تخلف تشکیل دهیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.