پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

باران بخش های وسیعی از کرمانشاه را در بر می گیرد
18 اردیبهشت 1398 - 21:40
شناسه : 59292
0
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به استقرار موج بارشی در جو استان، گفت: انتظار می رود این سامانه از امشب (چهارشنبه) تا اواخر وقت فردا (پنجشنبه) بخش های وسیعی از استان را در برگرفته و شاهد بارش های رگباری و گاه ادامه داری در برخی نقاط باشیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

علی محمد زوراوند اظهار داشت: رگبار تگرگ، وزش نسبتا شدید باد و همچنین رعد و برق از دیگر پیامدهای سامانه بارشی مستقر در جو منطقه است که بخش های زیادی از استان را فرا می گیرد/وی ادامه داد: آنچه که نقشه های پیش بینی هواشناسی تا ظهر امروز نشان می داد شدت بارش ها برای امشب تا صبح فردا بخصوص در شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر، کرند غرب، گهواره و اسلام آبادغرب است/زوراوند تصریح کرد: بارش های تند و رگباری باران و البته تگرگ ممکن است در برخی از نقاط یاد شده حتی سبب آبگرفتگی معابر عمومی نیز بشود/معاون هواشناسی کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق مدل نقشه های هواشناسی، با عبور این سامانه تقریبا تا پایان این ماه دیگر بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت و اگر هم باشد به شکل رگباری است.

پ
پ

وی تصریح کرد: طی امروز و فردا انتظار می رود تعدیل دما ادامه یافته و نسبت به روزهای قبل بین ۲ تا سه درجه دمای روزانه و حدود ۲ درجه دمای شبانه کاهش یابد.
زوراوند حداقل دمای امشب شهر کرمانشاه را نیز ۱۲ درجه و برای فردا شب ۱۰ درجه بالای صفر پیش بینی کرد و گفت: حداکثر دمای روزانه فردای مرکز استان نیز به ۲۵ درجه خواهد رسید.
میانگین بارش باران از ابتدای سال جاری تاکنون (اول مهر تا ۱۶ اردیبهشت) به حدود ۷۶۸ میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۰۵ میلی متر بود ۹۲ درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز ۸۱ درصد رشد نشان می دهد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.