پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20789 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد

توزیع کالاهای دولتی در مناطق کم درآمد استان +لیست کامل اماکن فروش
21 اردیبهشت 1398 - 11:29
شناسه : 60177
5
سرپرست توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: برنامه ما این است که کالاهای دولتی بر اساس سطح درآمد مردم در حاشیه شهرها توزیع شود. گروه هدف در این طرح، مردم کم درآمد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند.

پ
پ

معاون اقتصادی استانداری:

*توزیع کالاهای دولتی در مناطق کم درآمد شهرهای استان صورت می گیرد

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: برنامه ما این است که کالاهای دولتی بر اساس سطح درآمد مردم در حاشیه شهرها توزیع شود. گروه هدف در این طرح، مردم کم درآمد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این باره به خبرنگار طلوع گفت: در ۴ ماه گذشته ۷ هزار و ۶۵۰ تن شکر توزیع شده است. در ۲ ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ بیش از ۵ هزارو ۳۰۰ تن و از ابتدای سال جدید نیز ۲ هزارو ۳۵۰ تن شکر توزیع شد.

محمد قاضی‌هرسینی گفت:توزیع شکر به صورت مصرف خانوار به بخش اصناف از جمله قنادان، کارگاه های برنجی پزی، سایر مشاغل و در بخش صنعت نیز به کارگاه های مختلف صنایع «شکر بَر» ( اقلامی که شکر در آنها زیاد مصرف می‌شود.) بوده است. با توجه به تصمیماتی که در کارگروه تنظیم بازار گرفته شد، کالاهای طرح تنظیم بازار در مناطق حاشیه شهر، کم برخوردار، تعاونی‌های مصرف کارگری، کارمندی و فروشگاه های زنجیره‌ای عرضه شود.

 

قیمت هر کیلو مرغ دولتی برای مصرف کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و برای توزیع کننده ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه گوشت مرغ گرم نیز از جمله کالای تنظیم بازار است، گفت: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شد قیمت گوشت مرغ گرم در سراسر استان به تعادل رسیده و همه فروشندگان مرغ گرم در استان آن را با قیمت ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان تحویل می گیرند.

 

معصومه احمدی خواه : خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.