جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20905 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد بافت تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد اولین گروه حجاج کرمانشاهی عازم سرزمین وحی شدند دیدار رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه افت فشار و یا قطعی آب درخیابان شهید جعفری و قسمتی از مناطق باغچه بان و سجاد مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان

والیبالیست و مربی کرمانشاهی عازم رقابت های جام قهرمانان جهان شد
16 شهریور 1396 - 11:00
شناسه : 638
3
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از اعزام “فرهاد سال افزون” والیبالیست و “پیمان اکبری” مربی کرمانشاهی به رقابت های جام قهرمانان جهان خبر داد و گفت: وی به همراه سایر ملی پوشان شب گذشته (چهارشنبه) عازم این رقابت ها شد.

پ
پ

محمد منصوری در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: سال افزون یکی از ۱۴ ورزشکار اعزامی ایران به این رقابت هاست و در نقش پاسور برای کشورمان به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان جهان از ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه به مدت شش روز به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

منصوری افزود: در این رقابت ها ۶ کشور ژاپن، ایران، فرانسه، برزیل، آمریکا و ایتالیا حضور دارند و به صورت دوره ای باهم رقابت می کنند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه ادامه داد: تیم کشورمان در نخستین مسابقه روز ۲۱ شهریور به مصاف ایتالیا و در دومین مسابقه روز ۲۲ شهریور نیز با آمریکا دیدار می کند.

وی همچنین با ابراز رضایت از آمادگی سال افزون بازیکن کرمانشاهی تیم ملی والیبال، گفت: وی از ابتدای سال جاری به صورت مرتیب در اردوها و رقابت های مختلف همراه تیم ملی بوده است و شرایط خوبی دارد.

منصوری ادامه داد: سال افزون جانشین بسیار خوبی برای سعید معروف پاسور اول تیم ملی است و در مسابقات گذشته نشان داده که می تواند بازیکن قابل اتکایی برای کشورمان باشد.

** شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جام قهرمانان جهان دارم
فرهاد سال افزون بازیکن کرمانشاهی تیم ملی نیز پیش از اعزام به رقابت های جام قهرمانان جهان، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی برای حضور در این رقابت ها دارم و تلاش می کنم بازی های خوبی را برای کشورم به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: پس از مسابقات لیگ جهانی و انتخابی جهان که اخیرا پشت سرگذاشتیم تمرینات خود را به صورت مرتب دنبال کردیم و همه بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند.

سال افزون با بیان اینکه بهترین های جهان و قهرمانان قاره های مختلف در این رقابت ها حضور دارند، گفت: هر مسابقه حکم فینال را دارد و امیدوارم تیم ایران سربلند از این مسابقات خارج شود.

بازیکن کرمانشاهی تیم ملی والیبال در عین حال از تیم های آمریکا، فرانسه و ایتالیا به عنوان مهمترین رقبای ایران در رقابت های جام قهرمانان جهان یاد کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.