پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21567 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ!

ورود سرمایه‌گذار برای تولید پنل‌های خورشیدی در کرمانشاه با استفاده از سیلیس موجود در معادن
20 فروردین 1397 - 12:04
شناسه : 6461
5
معاون استاندار کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تولید پنل‌های خورشیدی با استفاده از سیلیس که در معادن استان کرمانشاه وجود دارد، مورد تاکید قرار دارد.

پ
پ

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در معادن سیلیس اظهار داشت: تولید پنل‌های خورشیدی با استفاده از سیلیسی که در معادن استان کرمانشاه وجود دارد، مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: در این راستا، سرمایه‌گذار بر اساس ارزیابی که در استان کرمانشاه داشته است و تکنولوژی هایی که می خواهد از اروپا وارد کند بر اساس طرح توجیهی حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.

رحیمی اظهار داشت: امیدواریم ۷۰ درصد سرمایه موجود از طریق فاینانس خارجی تامین شود و ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی است که ستاد و استان قول داده که این منابع را تامین کند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: امیدواریم با این کار زنجیره‌ای از معدن تا تولید پنل‌های خورشیدی را در استان داشته باشیم.

رحیمی در پایان بر تلاش همگانی برای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل تاکید کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.