پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21567 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ!

امکان اجرای طرح‌های گردشگری و شیلات در سد داریان باید فراهم شود
05 خرداد 1398 - 22:11
شناسه : 67708
5
استاندار کرمانشاه:سد داریان یک ظرفیت مناسب برای طرح های گردشگری و شیلات است و قابل قبول نیست که این امکان برای استان کردستان فراهم باشد و کرمانشاهی ها از آن بی بهره باشند‌. طلوع‌‌کرمانشاه :

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ظهر یکشنبه ۵ خردادماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت:بر اساس توافق صورت گرفته در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، شرکت کاغذ غرب که سال هاست راکد است، به بانک سپه واگذار می شود و شرکت شستا می تواند ماشین آلات خود را از مجموعه منتقل کند‌/این مجموعه ۲۸۰ هکتار مساحت دارد و یک مکان مناسب برای ایجاد یک شهرک صنعتی خصوصی محسوب می شود.

پ
پ

این مجموعه در نزدیکی چند واحد پتروشیمی واقع شده و می تواند یک مکان مناسب برای ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی باشد.

بخش خصوصی در قالب یک کنسرسیوم پیشنهاد خرید این شهرک صنعتی را به بانک سپه ارایه کند.

▫️ هیچ محدودیتی در زمینه تخصیص آب برای طرح های اشتغال زا نداریم.

▫️تعداد زیادی از طرح های گردشگری در انتظار تخصیص آب از سدهای استان هستند. با توجه به منابع آبی مناسب، این تعلل قابل توجیح نیست.

▫️سد داریان یک ظرفیت مناسب برای طرح های گردشگری و شیلات است و قابل قبول نیست که این امکان برای استان کردستان فراهم باشد و کرمانشاهی ها از آن بی بهره باشند‌.

▫️ارایه سند رونق تولید استان کرمانشاه توسط اتاق بازرگانی کرمانشاه یک حرکت بسیار ارزشمند می باشد و کرمانشاه جزو اولین استان هایی است که این سند را تدوین کرده است.

▫️در این سند وظایف بخش خصوصی، نهادهای دولتی و بانک برای رونق تولید مشخص شده است و این سه بخش باید برای عملیاتی شدن این سند تلاش کنند تا شاهد بهبود وضعیت تولید استان باشیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.