جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ایجاد نشاط و شادابی در جامعه وظیفه‌ای ملی است
05 خرداد 1397 - 11:09
شناسه : 7479
1
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه به عنوان وظیفه‌ای ملی با همکاری صدا و سیما و ورزش و جوانان امکان پذیر است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، رضا رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه به تعامل و ارتباط خوب صدا و سیما ایجاد نشاط و شادابی در جامعه وظیفه‌ای ملی استبا ورزش و جوانان استا کرمانشاه اشاره کرد گفت: با حضور آقای حسینی در راس ورزش و جوانان استان کرمانشاه این ارتباط بسیار گسترده‌تر شده است.

وی حضورتیم‌های استان در لیگ‌های برتر را گامی مهم در راستای ایجاد شادابی و نشاط ذکر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه با تمجید از انسجام فعلی ورزش استان گفت:این انسجام قطعا به توسعه ورزش و نشاط اجتماعی کمک زیادی خواهد کرد

رحیمی از حمایت‌های صدا و سیما از ورزش استان اشاره کرد و افزود: همواره سعی کرده ایم در برنامه‌های ورزش در کنار نقد سازنده از ورزش و فعالیت‌های خوب این حوزه حمایت کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در پایان از پذیرش نقد در مدیریت ورزش و جوانان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه این نگاه در ورزش استان وجود دارد و به توسعه همکاری‌ها کمک زیادی کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت:در ورزش و جوانان از هر نوع برنامه چالشی سازنده استقبال میکنیم.

ارسلان حسینی در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های صدا و سیما در راستای آگاه سازی

ایجاد نشاط و شادابی در جامعه وظیفه‌ای ملی است
جامعه گفت:قطعا بدون نقش آفرینی صدا و سیما بخش مهمی از روند آگاه سازی جامعه دچار آسیب خواهد شد.

وی افزود:در حوزه جوانان نیز طرح ایجاد یک برنامه جوان محور را ارائه خواهیم کرد تا با همکاری صدا و سیما این برنامه نیز موازی با ورزش فعالیت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مهمترین رویداد آسیایی پیش روی ورزش کشور که ورزشکاران استان کرمانشاه نیز در آن حضور دارند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.

وی افزود:امیدواریم با همکاری صدا و‌سیما زمینه خوبی برای حضور قوی ورزشکاران استان در این رقابت‌ها فراهم کنیم.

حسینی توسعه ورزش همگانی در راستای نشاط و شادابی جامعه را دیگر سیاست کلی ورزش استان ذکر کرد و از حمایت صدا و‌سیمای مرکز کرمانشاه از این حوزه مهم قدردانی کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.