جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تحقق ۱۱۴ در صدی اعتبار طرح‌های ملی اقتصاد مقاومتی استان
25 تیر 1397 - 11:50
شناسه : 8163
1
در سال گذشته طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: سال قبل ۷۹ پروژه ملی اقتصاد مقاومتی با هزار میلیارد تومان اعتبار در استان اجرا شد که میزان تحقق آن‌ها ۱۱۴ درصد بود.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: تعداد پروژه‌های استانی اقتصاد مقاومتی نیزسال گذشته ۱۱۶ مورد بود که با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار ۸۵ درصد تحقق داشته است.
وی افزود: ۳۳ پروژه برجسته اقتصاد مقاومتی نیز سال گذشته در کرمانشاه عملی شد که درصد تحقق این پروژه‌ها نیز ۵۰ درصد بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: امسال هم ۱۲۳ پروژه استانی اقتصاد مقاومتی با اعتبار بیش از ۴۸۰۰ میلیارد تومان برای کرمانشاه تعریف شده است.
الیاسی درباره واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قالب ماده ۲۷ نیز تاکید کرد: ۲۹ طرح جدید، ۷۶ طرح نیمه تمام و ۳۶ طرح تکمیل شده در این بخش پیش‌بینی شده بود که از این تعداد چهار مورد واگذاری انجام شده است.
وی از ارائه ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۲ واحد در قالب طرح رونق تولید در سال گذشته هم خبر داد که زمینه‌ساز ایجاد ۱۱۲۹ فرصت شغلی شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در استان طی سال گذشته را نیز ۵۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد که بخش بسیار ناچیزی از آن خارجی بوده است.
الیاسی توسعه شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان برشمرد و یادآوری کرد: اکنون ۵۳ شرکت دانش بنیان با ۳۲۲ نفر اشتغالزایی در استان داریم.
وی درباره اولویت‌های اقتصاد مقاومتی در سال جاری نیز تاکید کرد: امسال ۱۲۳ پروژه استانی اقتصاد مقاومتی با سرمایه‌گذاری ۴۸۵۶ میلیارد تومان داریم که اشتغالزایی پیش بینی شده آن‌ها ۱۹ هزار و ۷۹۶ مورد است.
الیاسی تعداد پروژه‌های اقتصادمقاومتی ملی در نظر گرفته شده را ۲۶ مورد و پروژه‌های برجسته را نیز ۳۳ مورد اعلام کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.