پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر در کرمانشاه
10 مرداد 1397 - 10:56
شناسه : 8334
1
تا پایان امسال طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بهره برداری ۳ هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه مسعود شریفی، مدیر کل راه و شهرسازی استان این استان گفت: سهم استان کرمانشاه از پروژه‌های مسکن مهر کشور ۴۵ هزار واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.
شریفی تعداد واحد‌های باقی مانده را ۹ هزار واحد اعلام کرد و افزود: این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از بین واحد‌های باقی مانده ۳ هزار مورد آن مشکل معارض ندارد و تا پایان امسال تحویل می‌شوند و با تحویل این واحد‌ها عملا پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.
شریفی درباره ۶ هزار واحد دیگر نیز یادآوری کرد: این تعداد یا معارض دارند، یا پیشرفت فیزیکی آن‌ها زیر ۳۰ درصد است و یا فاقد متقاضی هستند.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت پروژه‌های مسکن مهری که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند دیگر ادامه پیدا نمی‌کند، گفت: درباره واحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی نیز دولت هم با بانک هم با پیمانکار تسویه خواهد کرد و هر زمان دولت طرح جدیدی در آینده داشته باشد این واحد‌ها را در اولویت می‌گذارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: پروژه‌هایی که معارض دارند نیز دارای پرونده حقوقی هستند که دولت با متقاضیان آن‌ها تعیین تکلیف لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.