جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق کشف شد
11 شهریور 1397 - 10:19
شناسه : 8806
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۱۴ هزار و ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

پ
پ

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله سیگار قاچاق از یکی از شهرستان های غربی به شهرستان صحنه بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان صحنه با زیر نظر گرفتن محور احتمالی تردد موفق به شناسایی این خودرو شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ فخری ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۴ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.
وی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از اولویت های پلیس صحنه است.

** کشف بیش از ۵۷۷ میلیون ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال لوازم خانگی احتکار شده با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالاهای احتکار شده و به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار محل احتکار کالا بازرسی صورت دادند که در آن ۴۲ دستگاه ماشین لباس شویی به ارزش ۳۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کشف شد.
سرهنگ براری کشف پنج دستگاه یخچال به ارزش ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۱۱ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۱۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری صاحب انبار، از پلمپ این محل با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد.
وی، مبارزه قاطعانه با اخلالگران نظم اقتصادی را از مهمترین اولویت های پلیس در سال جاری عنوان کرد.

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.