جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

راه آهن کرمانشاه متولی اجرای بندر خشک
25 شهریور 1397 - 12:00
شناسه : 9073
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که براساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی ، راه آهن متولی ایجاد و بهره برداری از بندر خشک کرمانشاه خواهد بود.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه هوشنگ بازوندروز گذشته در نشست ستاد سرمایه گذاری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مکان مورد نظر برای احداث بندر خشک در فضایی به مساحت ۴۰۰ هکتار در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اجرای این طرح پیش بینی شده و علاوه بر این سرمایه گذاران حتی با صد میلیارد تومان نیز می توانند کار خود را در بندر خشک آغاز کنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سازمان هایی را به عنوان متولیان بنادر خشک در کشور معرفی می کند، گفت: این وزارت خانه راه آهن کرمانشاه را به عنوان متولی بندر خشک در استان معرفی کرده است.
بازوند با بیان اینکه تاکنون یک‌ سرمایه گذار برای ایجاد بندر خشک اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: در غرب کشور تنها کرمانشاه مجوز احداث بندر خشک را دارد.
وی با بیان اینکه امکان ایجاد فرودگاه در بندر خشک‌ وجود ندارد، گفت: مکان در نظر گرفته شده برای بندر خشک در نزدیکی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه است و سرمایه گذاران به راحتی می توانند از امکانات فرودگاهی استفاده کنند.
به گفته استاندار کرمانشاه ، امکان ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و تجاری در بنادر خشک وجود دارد.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه یک سرمایه گذار برای ایجاد نیروگاه های کوچک اعلام آمادگی کرده است، گفت: آب منطقه ای و شرکت برق منطقه ای در زمینه ایجاد نیروگاه های کوچک تولید برق با سرمایه گذاری که اعلام آمادگی کرده است ، همکاری کنند.
وی همچنین در رابطه با احداث بیمارستان بخش خصوصی «ویانا» در کرمانشاه هم گفت: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی موظف هستند که زمینه های لازم‌ را برای شروع به کار احداث این بیمارستان ایجاد کند.
استاندار کرمانشاه افزود: سرمایه گذار این بیمارستان با ۱۶۲ میلیون یورو آماده شروع فعالیت ساخت است که متاسفانه وزارت علوم و دانشگاه علوم پزشکی ‌مجوزهای لازم را برای آن صادر نکرده است.
بازوند یادآور شد: آقای هاشمی وزیر علوم در رابطه با این بیمارستان تاکید کرد که یک‌ ساعته مجوز لازم‌ را صادر کند اما با گذشت هشت ماه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام‌ نشده است.
وی تاکید کرد: در صورتی که برای صدور مجوزهای این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کم‌ کاری شود گزارش های لازم را به رییس جمهوری ارائه خواهیم داد.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در کرمانشاه حمایت چندانی برای حضور سرمایه گذاران خارجی انجام نمی شود، گفت: مدیران ما برای حضور سرمایه گذاران خارجی نگرانی دارند و موافقت چندانی در این زمینه ندارند که این امر روند توسعه را نیز کند کرده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.