جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

حدود ۲۳ میلیارد تومان جریمه در جاده های کرمانشاه ثبت شد
15 مهر 1397 - 18:11
شناسه : 9502
2
رئیس پلیس راه کرمانشاه اعلام کرد: ۲۲ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ۷۱۴ هزار تومان جریمه در ۶ ماه نخست امسال خودروها در جاده های برون شهری استان شدند. طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس پلیس راه کرمانشاه:در این مدت ۳۱۲ هزار و ۴۹۷ برگ جریمه برای رانندگان متخلف در جاده های برون شهری کرمانشاه صادر شده است/از ابتدای سال تا اول مهر بر اثر تصادفات جاده ای ۱۸۳ نفر فوت و ۲ هزار و ۸۸۴ نفر مصدوم شده اند/تنها چهار درصد راه های استان کرمانشاه اصلی و بزرگراهی هستند/ دوربین ثابت و ۷۰ دوربین سیار تخلفات رانندگان در سطح استان را ثبت می کنند/جاده کرمانشاه به کامیاران را خطرناک ترین جاده استان/تنها بیمارستان طالقانی کرمانشاه کار رسیدگی به مجروحان تصادفات را انجام می دهند که جوابگوی نیازها نیست

پ
پ

سرهنگ محمد حیدری روز یکشنبه در نشستی خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی پلیس راه برگزار شد، اظهار داشت: در این مدت ۳۱۲ هزار و ۴۹۷ برگ جریمه برای رانندگان متخلف در جاده های برون شهری کرمانشاه صادر شده است.
وی از افزایش سه درصدی تصادف فوتی و هفت درصدی تصادفات جرحی در جاده های برون شهری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا اول مهر بر اثر تصادفات جاده ای ۱۸۳ نفر فوت و ۲ هزار و ۸۸۴ نفر مصدوم شده اند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه با بیان اینکه تنها چهار درصد راه های استان کرمانشاه اصلی و بزرگراهی هستند، گفت: در سال جاری عملیات اجرایی آزاد راه همدان به حمیل اجرایی می شود که تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای کرمانشاه خواهد داشت.
حیدری با بیان اینکه ۲۰ دستگاه خودرو گشت نامحسوس به نیروهای گشتی کرمانشاه اضافه شدند، گفت: اکنون ۲۳ دوربین ثابت و ۷۰ دوربین سیار تخلفات رانندگان در سطح استان را ثبت می کنند.
وی با بیان اینکه ۲۶ درصد تصادفات جاده ای کرمانشاه به دلیل سرعت غیرمجاز روی می دهند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۴۵ دستگاه خودرو و یک هزار و ۶۵ دستگاه موتورسیکلت مخاطره آمیز در جاده های برون شهری متوقف شدند.

** کرمانشاه به کامیاران خطرناک ترین جاده استان
رئیس پلیس راه کرمانشاه ، جاده کرمانشاه به کامیاران را خطرناک ترین جاده استان دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بر اثر تصادفات در این جاده ۲۳ نفر فوت و ۱۳۹ نفر مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه کرمانشاه رتبه ۱۵ کشور از نظر تصادفات را دارد، افزود: جاده اسلام آباد به کرمانشاه با ۱۶ کشته و ۲۲۸ مصدوم، جاده اسلام آباد به حمیل با ۱۲ کشته و ۶۷ مصدوم، جاده سرفیروزآباد با ۱۱ کشته و ۸۵ مصدوم و جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب با ۱۲ نفر کشته و ۲۹ مصدوم دیگر جاده های پرخطر استان هستند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآور شد: ۶۶ نقطه حادثه خیر در استان وجود دارند که باید برای ایمن سازی آنها اقدام شود.
به گفته محمدی ، ۱۰ نقطه از محورهای حادثه خیز استان کرمانشاه برای ایمن سازی نیازمند اصلاح هندسی هستند.
وی افزود: پلیس راه و راهداری هر ۱۵ روز یک بار نسبت به ایمن سازی نقاط پرتگاهی با استفاده از خاکریز و نیوجرسی اقدام می کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور کاهش تصادفات جاده ای عمده نیروهای خود در محورهای پرخطر و نقاط حادثه خیز جاده ای ساماندهی می کنیم.
براساس آمار اعلام شده توسط محمدی بیشتر تصادفات برون شهری استان کرمانشاه در ساعت های ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر رخ می دهند.

** کمترین تصادف در خودروهای مسافربری عمومی
وی با بیان اینکه خودروهای مسافربری عمومی با چهار دهم درصد کمترین تصادفات برون شهری را دارند، عنوان کرد: ۷۲ درصد تصادفات جاده ای مربوط به خودروهای سواری، ۱۱ درصد مربوط به خودروهای باربری، ۱۱ درصد مربوط به وانت بارها و سه درصد مربوط به موتورسیکلت ها است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه بیشترین علت تصادفات برون شهری در کرمانشاه است، گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۰ درصد تصادفات جاده ای کرمانشاه به دلیل انحراف به چپ در جاده های ۲ طرفه رخ دادند.
حیدری با بیان اینکه جاده های ۲ طرفه جوابگوی نیازهای ترددی در کرمانشاه نیستند، گفت: ۴۵ درصد تصادفات برون شهری کرمانشاه در جاده های اصلی و ۵۵ درصد در جاده های روستایی رخ می دهند.
وی اظهارداشت: ۶۶ درصد آمار فوتی های تصادفات برون شهری در دم، ۲۴ درصد در بیمارستان و ۹ درصد در زمان انتقال به بیمارستان فوت می کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بر لزوم تقویت مراکز درمانی مختص تصادفات در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: تنها بیمارستان طالقانی کرمانشاه کار رسیدگی به مجروحان تصادفات را انجام می دهند که جوابگوی نیازها نیست.
حیدری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه ۴۸ درصد فوتی های تصادفات برون شهری به دلیل ضربه به سر هستند، گفت: بستن کمربند ایمنی تاثیر بسزایی در کاهش آمار تصادفات جاده ای دارد.

** آغاز طرح اربعین
وی همچنین به تردد زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: طرح کنترل تردد زائران اربعین حسینی از ۲۵ مهر ماه آغاز می شود و تا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین حسینی برای رفتن به کربلا از جاده های استان عبور کردند و پیش بینی می شود این آمار امسال نیز تکرار شود.
به گفته حیدری، پلیس راه برای کنترل بهتر محورها در زمان اربعین از دهیاران و راهوران محله نیز کمک خواهد گرفت.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.