یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20838 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه

توزیع سبد کالای خانوارهای زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه
20 آبان 1397 - 14:22
شناسه : 11213
1
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سبد کالا خانوارهای زیر پوشش بهزیستی از فردا، 21 آبان‌ماه توزیع می‌شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز طرح حمایتی دولت برای خانوارهای مددجوی بهزیستی و اهدای سبد کالا به آن‌ها خبر داد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آماده خدمات‌رسانی به مددجویان هستند و در این طرح کارت یارانه سرپرست خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، خانوارهای ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان برای خرید اقلام اساسی شارژ می‌شود.

پ
پ

امید قادری به مناسبت تشریح خدمات بهزیستی در مناطق زلزله‌زده از تکمیل یک‌هزار و ۱۳۵ واحد مسکونی تخریب شده مددجویان تحت پوشش در زلزله خبر داد و اظهار داشت: ۵۰ درصد مددجویان خانه‌های خود را تحویل گرفته و پایان کار ساخت مسکن مددجویان روستایی آخر آذرماه امسال است.وی از توزیع بیش از ۴۵۰ کامیون اقلام مختلف با همکاری مردم و مسؤولان بین زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: در جریان زلزله ۷٫۳ ریشتری، ۱۴ کودک بی‌سرپرست، ۱۸۸ زن بی‌سرپرست، ۱۱۸ معلول که ۲۶ نفر قطع نخاع شدند، به مددجویان بهزیستی اضافه شده است.

قادری به اهدای یک‌هزار و ۲۱۴ کانکس و ۵۰۰ تخته چادر به کمک خیران به زلزله‌زدگان اشاره و بیان کرد: ۲۳ نفر از معلولانی که کسی برای نگهداری نداشتند به مرکز استان منتقل داده  شدند.

این مسؤول به مشاوره ۲۸ هزار نفر در مناطق زلزله‌زده اشاره و بیان کرد: کودکانی که هر ۲ والده را از دست دادند، یا زنان که هیچ‌کس را ندارند به حامی معرفی می‌شوند و ماهیانه مبالغی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

قادری در ادامه از احداث ۲ مرکز روان درمانی در سرپل‌ذهاب و تازه‌آباد خبر داد و افزود: مشاوره در این مراکز  به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به  تخریب ۳۵ مهد‌کودک در جریان زلزله اشاره و بیان کرد: مهدکودک‌ها هم‌اکنون در کانکس  راه‌اندازی شده به طوری‌که یک‌هزار و ۱۸۰ بچه از مزایا و یک وعده غذای گرم استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر زمین در اختیار بهزیستی قرار بگیرد مهد کودک ساخته می‌شود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.