دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20887 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه همچنان سوءمدیریت در کرمانشاه قربانی می‌گیرد/تحقق تعهد اشتغال‌ شرط لازم اما ناکافی! «نداشتن بودجه» بدترین سخنی ست که بر زبان می آید/ باید هرمیزان‌بودجه به همان اندازه رفاه بیاورد  مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه سفر می‌کنند رابطه بیماری‌های دهان و دندان با سرطان سامانه بارشی جدید در راه کرمانشاه «مصری» و «رنجبر» منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شدند تخلفات فضای مجازی در کرمانشاه مورد رصد قرار می گیرد اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند

حضور در جام جهانی با بازی در لیگ دسته ۴!
25 آبان 1401 - 19:34
شناسه : 281688
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

دو بازیکن تیم ملی فوتبال ولز که در لیگ دسته ۴ انگلیس بازی می‌کنند، به جام جهانی دعوت شدند.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، کریستوفر راس گانتر و جانی ویلیامز دو بازیکنی هستند که در لیگ دسته چهار بازی می‌کنند ولی با این حال به بزرگترین رویای هر فوتبالیست دست یافتند و برای جام جهانی به تیم ملی ولز دعوت شدند.

کریستوفر راس گانتر مدافع میانی است که در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹  با تاتنهام در لیگ برتر حضور داشت و اکنون عضو تیم ویمبلدون است. او در ولز بازیکن اصلی نیست اما در مسابقات مقدماتی یورو و لیگ ملت‌ها دقایقی برای ولز بازی کرده است.

همچنین جانی ویلیامز نیز در تیم سوئیندون تاون بازی می‌کند که لیگ دسته ۴ در انگلیس است ولی با این حال برای حضور در جام جهانی به اردوی تیم ملی فوتبال ولز دعوت شده است.

ولز در جام جهانی با تیم های ملی فوتبال ایران، آمریکا و انگلیس هم‌گروه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.