یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20839 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها

لغو پی در پی جلسات شورای شهر به علت عدم حضور چند عضو
26 شهریور 1396 - 14:37
شناسه : 698
4
گلایه سخنگو از برگزار نشدن جلسات شورای شهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به لغو پی در پی جلسات این شورا گفت: جلسات شورای شهر کرمانشاه با هماهنگی قبلی و دعوت رئیس شورا از همه اعضا برای تاریخ یا تاریخ های مشخصی معین و مقرر می شود اما متأسفانه چندتن از اعضا با عدم شرکت در جلسه، باعث به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضا و درنتیجه لغو جلسه می شوند.

پ
پ

به گزارش سایت خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، ابراهیم مرادی با گلایه از اعضایی که با عدم حضور در جلساتی که مقرر است به منظور تعیین تکلیف شهردار برگزار شود، باعث لغو جلسه می شوند، افزود: عدم تشکیل جلسات شورا، با تعهدی که نسبت به شهر و مردم داریم منافات دارد و بنده به عنوان سخنگو از این وضعیت گلایه دارم.
وی تصریح کرد: البته دوستان می توانند این عدم تشکیل جلسات را به عنوان مرخصی قلمداد کنند اما از همین ابتدای کار حجم کارهایی که باید بعد از تعیین تکلیف شهردار بعنوان یکی از وظایف و اختیارات شورا، توسط کمیسیون ها رسیدگی شود زیاد است و ما نسبت به رای مردم قانونا، شرعا و اخلاقا متعهد هستیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه برای چندمین بار متوالی جلسه شورای اسلامی شهر به دلیل عدم شرکت ۵ تن از اعضا و به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد، افزود: کار مردم در شورا باید بر هرچیزی ارجحیت داشته باشد و به هر دلیلی که جلسه شورا تشکیل نشود غیرمنطقی است.
مرادی تأکید کرد: تا ۳ نفر غایب مشکلی ندارد و با ۸ نفر جلسه شورای شهر کرمانشاه تشکیل می شود و رئیس جلسه نباید اجازه دهد بیش از ۳ نفر مرخصی بگیرند و غیبت کنند اما اینکه درست دقایقی مانده به موعد جلسه تعدادی از اعضا به بهانه های مختلف از حضور درجلسه امتناع می ورزند، موضوع دیگری است.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به چه دلیلی برخی از اعضای شورا به جلسات نمی آیند اظهار داشت: هر دلیلی که داشته باشد بهرحال همه اعضا باید درقبال این مردم که ما را بعنوان نمایندگان خود انتخاب کرده اند تا به مسائل شهر رسیدگی کنیم، احساس مسئولیت داشته باشیم و شهر و مسائل شهر را بر خود ترجیح دهیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.