شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

مردم هنوز هم در کانکس ها زندگی می کنند و برای ادامه زندگی با مشکل رو به رو هستند.
09 آبان 1397 - 21:30
شناسه : 10684
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در خزانه است که باید هرچه زودتر دستگاه های اجرایی آن را جذب کنند/ادارات محیط زیست، تبلیعات اسلامی، نوسازی مدارس، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، شیلات و هواشناسی حتی یک ریال از اعتبارات عمرانی را جذب نکرده اند/حوزه های علمیه، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت آب و فاضلاب شهری، برق‌ منطقه ای، هلال احمر و شهرداری های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سومار و ماهیدشت نیز تاکنون جذب اعتبارات عمرانی نداشته اند/بازوند بابیان اینکه باید جوابگوی تاخیر در بازسازی مناطق زلزله زده باشیم، گفت: مردم هنوز هم در کانکس ها زندگی می کنند و برای ادامه زندگی با مشکل رو به رو هستند

پ
پ

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در خزانه است که باید هرچه زودتر دستگاه های اجرایی آن را جذب کنند.
وی افزود: ادارات محیط زیست، تبلیعات اسلامی، نوسازی مدارس، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، شیلات و هواشناسی حتی یک ریال از اعتبارات عمرانی را جذب نکرده اند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: حوزه های علمیه، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت آب و فاضلاب شهری، برق‌ منطقه ای، هلال احمر و شهرداری های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سومار و ماهیدشت نیز تاکنون جذب اعتبارات عمرانی نداشته اند.
بازوند توضیح داد: از میان ادارات ذکر شده نوسازی مدارس اعتبارات سفر مقام معظم رهبری را نیز جذب نکرده است که این اعتبارات برای دیگر بخش ها جابجا شد.
وی افزود: استانداری کرمانشاه نیز تاکنون ۱۵ میلیارد تومان در زمینه اعتبارات عمرانی جذب کرده است که خیلی کم است که باید بیشتر شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اداراتی که اعتبارات عمرانی را جذب نکنند جریمه خواهند شد، گفت: اگر اعتبارت توسط ادارات نامبرده جذب نشود، اعتبارات آنها را جابجا خواهیم کرد.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد بیمارستان صحرایی در ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی تا ۱۵ آبان ماه به صورت مقدماتی به بهره برداری می رسد و پس از آن رفته رفته تجهیز خواهد شد.
وی اعلام کرد که تا پایان آبان ماه عملیات اجرایی بیمارستان روانسر هم با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد.
استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران بنیاد مسکن گفت: بازسازی واحدهای زلزله زده روستایی باید تا پایان سال به اتمام برسد و پرونده بازسازی در مناطق روستایی بسته شود.
بازوند با بیان اینکه باید هرچه زودتر ساخت منزل مستاجران زلزله زده تعیین و تکلیف شود، گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید تا هفته آینده برنامه اجرایی برای آغاز عملیات ساخت منازل مستاجران زلزله زده را مشخص کند.
وی با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی تاکنون در زمینه ساخت مسکن مهر منازل مستاجران کم کاری کرده است، اظهار داشت: این اداره کل تعهد کرده است که تا پایان آذر ماه ۶ بلوک از مسکن مهر های سرپل ذهاب را بازسازی و تحویل زلزله زدگان دهد.
استاندار کرمانشاه افزود: این وزارت خانه با وجود گذشت یک سال از وقوع زلزله تاکنون حتی یک واحد از واحدهایی که بازسازی آنها را بر عهده داشته بازسازی نکرده است.
بازوند بابیان اینکه باید جوابگوی تاخیر در بازسازی مناطق زلزله زده باشیم، گفت: مردم هنوز هم در کانکس ها زندگی می کنند و برای ادامه زندگی با مشکل رو به رو هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه پرداخت کمک های بلاعوض گفت: ۶۱۰ میلیارد تومان باید کمک های بلاعوض به مردم پرداخت شود اما تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.