چهارشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۵ Wednesday, 10 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23828 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدال نقره برای دوچرخه سوار استان کرمانشاه
03 آذر 1397 - 9:44
شناسه : 11945
13
رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از کسب مدال نقره دوچرخه سوار کرمانشاهی در المپیاد ورزشی کشور خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

عزیزی رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: اولین المپیاد ورزشی دانش آموزی استعدادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری به میزبانی استان خراسان رضوی در مورخ ۹۷/۸/۳۰ لغایت ۹۷/۹/۲ برگزار گردید. عزیزی گفت:در این المپیاد تعداد ۲۷ تیم از کل کشور حضور داشتند که استان کرمانشاه در سه رده سنی ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ سال در بخش آقایان نوجوانان شرکت کرد.رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: در بخش کوهستان محمد پارسا شفیعی در رده ۱۵ سال توانست با مقام دوم یک مدال نقره و حکم‌ قهرمانی را بدست آورده و راهی اردوی انتخابی تیم ملی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گردید.

پ
پ

 

 

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.