شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

سهمیه حضور یک تیم از کرمانشاه در جام تختی / در کرمانشاه خیر ورزشی نداریم/ نتوانسته ایم گردشگر ورزشی جذب کنیم
17 دی 1397 - 2:05
شناسه : 15259
3
عزیزی: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با مسئولین فدراسیون کشتی رایزنی می کنیم تا سهیمه حضور یک تیم از استان کرمانشاه در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی را کسب کنیم. /با استفاده از تجربیات میزبانی های گذشته مقدمات برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کرده ایم و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) نیز تا چند روز آینده از نظر سخت افزاری کاملا آماده برگزاری رقابت ها خواهد شد. /کرمانشاه همیشه میزبان خوبی برای برگزاری رقابت های مختلف بوده و تماشاگران ما نیز نشان داده اند از با اخلاق ترین تماشاگران ایران هستند، لذا نگرانی بابت برگزاری مسابقات جام تختی نداریم.

پ
پ
جلال عزیزی در نشست خبری شامگاه روز گذشته، به در پیش بودن مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با استفاده از تجربیات میزبانی های گذشته مقدمات برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کرده ایم و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) نیز تا چند روز آینده از نظر سخت افزاری کاملا آماده برگزاری رقابت ها خواهد شد. 


وی تاکید کرد: در تلاشیم تا با رایزنی با فدراسیون کشتی بتوانیم یک تیم مستقل از استان کرمانشاه برای حضور در این رقابت ها داشته باشیم. اگر هم فدراسیون موافقت نکند سعی خواهیم کرد سهمیه حداقل پنج کشتی گیر را کسب کنیم. 

وی یادآورشد: کرمانشاه همیشه میزبان خوبی برای برگزاری رقابت های مختلف بوده و تماشاگران ما نیز نشان داده اند از با اخلاق ترین تماشاگران ایران هستند، لذا نگرانی بابت برگزاری مسابقات جام تختی نداریم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت توریسم ورزشی در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه زیرساخت های گردشگری نه فقط در بخش گردشگری ورزشی، بلکه در دیگر حوزه های گردشگری استان در سطح پائینی قرار دارد، لذا در این حوزه چندان نتوانسته ایم گردشگر جذب کنیم، اما می توانیم این ادعا را داشته باشیم که بخش توریسم ورزشی کرمانشاه از سایر بخش های گردشگری استان موفق تر بوده است. 

وی همچنین به مشکل مالی هیات های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه از آنجایی که در کرمانشاه برخلاف دیگر استان های کشور خیر ورزشی نداریم تا ورزش و تیم های بومی را مورد حمایت قرار دهند، ناچاریم برای حمایت از هیات های ورزشی کرمانشاه با مسئولین رایزنی کنیم تا از محل اعتبارات استانی به تیم های بومی کمک مالی کنند. 

وی باتاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان بین هیچکدام از هیات ها تبعیض قائل نمی شود، گفت: ملاک ما برای حمایت از هیات های ورزشی، عملکرد و کارایی آنان است. از سوی دیگر برخی هیات ها نیز جامعه ورزشی گسترده ای نسبت به دیگر هیات ها دارند، لذا لازم است که بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

وی همچنین درخصوص ابطال مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل ورزش استان سالهاست که مجامع انتخاباتی هیات های مختلف را برگزار می کند و تاکنون به ندرت پیش آمده که شاهد چنین اتفاقی در مجامع بوده باشیم. 

وی نداشتن نیروی انسانی ماهر و فنی را از مشکلات اساسی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه دانست و افزود: از جمله مواردی که به عنوان تخلف در این مجمع گزارش شده بود، بحث رای یکی از داوران این رشته بود، با این استدلال که ایشان چندی پیش از کمیته داوران موتورسواری و اتومبیلرانی استان استعفاء داده و دیگر امکان رای در مجمع را ندارد که البته از نظر من فدراسیون در خصوص ابطال رای این داور اشتباه کرده، چرا که عدم حضور در کمیته داوران دلیل نمی شود که یک داور باسابقه امکان رای در مجمع را نداشته باشد.  

وی بابیان اینکه بزودی مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه مجددا برگزارخواهد شد، اعلام کرد: هرچند ممکن است گاها در مجامع اشتباهاتی پیش آید، اما باید تلاش کنیم تا مشکلات اینچنینی دیگر تکرار نشود./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.