یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

سامانه تلفنی ۱۴۸۰ آماده ارائه مشاوره‌های کاهش اضطراب ویروس کرونا
15 اسفند 1398 - 12:07
شناسه : 182590
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی (سامانه تلفنی ۱۴۸۰) برای کمک به مردم کرمانشاه در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد./فاطمه رضوان مدنی با اعلام این خبر گفت: عموم مردم می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند./وی افزود: خط تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه‌های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است./رضوان مدنی با اعلام اینکه بهزیستی در کنار مردم و به خصوص جامعه مخاطب و زیرپوشش خود است، افزود: از همه امکانات، توان و نیرو‌های کارشناسی و متخصص برای عبور از این بحران استفاده می‌کنیم./وی یادآور شد: به تعداد کافی خط تلفن و مشاور در این مرکز وجود دارد و تماس گیرندگان برای دریافت مشاوره معطل نمی‌شوند.

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.