جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تمام دوره‌های کاردانی پیوسته منسوخ شد
14 آذر 1396 - 13:13
شناسه : 2520
0
با مصوبه کمیسیون برنامه‌ریزی آموزشی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه‌ریزی آموزشی تمام دوره‌های کاردانی پیوسته منسوخ شد.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع، مطابق مصوبات ۵ شهریور ۹۶ کمیسیون برنامه‌ریزی آموزشی که برای اجرا در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجری دوره‌های کاردانی از سال ۹۷ الزامی است، به شرح زیر اعلام می‌شود:

تمام دوره‌های کاردانی پیوسته توسط دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی منسوخ شده و قابل اجرا نخواهد بود.

فقط برنامه‌های آموزشی دوره کاردانی ناپیوسته که در سامانه hes.msrt.it فعال هستند، برای دانشگاهها و مؤسسات دارای مجوز قابل اجرا است.

دارندگان دیپلم هنرستان در صورت پذیرفته شدن در دوره کاردانی ناپیوسته ملزم به گذراندن دروس جبرانی در نیم‌سال اول هستند.

برای مؤسسات آموزش عالی مجری دوره کاردانی پیوسته، در صورت وجود رشته هم نام در دوره کاردانی ناپیوسته، پذیرش دانشجو در دوره ناپیوسته همان رشته بلامانع است و نیاز به اخذ مجوز جدید نیست. لیکن، در صورتی که رشته‌ی هم‌نام در دوره کاردانی ناپیوسته وجود نداشته باشد، مؤسسات پس از اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی، می‌توانند اقدام به اجرای دوره در مقطع کاردانی ناپیوسته کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.