جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

پودولسکی: آلمان برای اسپانیا خطرناک است
06 آذر 1401 - 11:16
شناسه : 282337
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در مصاحبه‌ای تاکید کرد آلمانی‌ها در بازی مهم امروز برابر اسپانیا برای حرف خطرآفرین هستند و رقیبی هم‌چون کاستاریکا نخواهند بود.

پ
پ

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه بی ساکر، لوکاس پودولسکی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که تجربه کسب جام جهانی با این تیم در سال ۲۰۱۴ را دارد در مصاحبه با نشریه ” AS ” به اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا که جام جهانی ۲۰۲۲ را با برد پر گل هفت بر صفر مقابل کاستاریکا آغاز کردند، نسبت به خطر آفرین بودن آلمانی‌هایی که اولین بازی خود را برابر ژاپن با شکست آغاز کردند هشدار داد.

او در این مصاحبه اظهار کرد: من نتوانستم بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا را نگاه کنم اما خود نتیجه این بازی سرنخ را درباره کیفیت تیم اسپانیا به دست می‌دهد. اتفاق نادری است که در یک بازی جام جهانی هفت گل بخورید؛ اما آلمان کاستاریکا نیست.

پودولسکی تاکید کرد، تیم ملی فوتبال آلمان در بازی مقابل اسپانیا از همه چیزش مایه خواهد گذاشت و بازی امروز این تیم با همه بازی‌هایی که او تجربه حضور در آن‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ را داشته فرق می‌کند.

او ادامه داد: “این بازی‌ها همواره پرفشار هستند اما این مسابقه امروز متفاوت خواهد بود. فکر نمی‌کنم آن‌ها بازی صرفا دفاعی را در پیش بگیرند این یک تقابل باز خواهد بود و تیم لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا برای بردن مسابقه به زمین می‌آید.

این مهاجم پیشین تیم ملی آلمان افزود که باخت ۶-۰ به اسپانیا توسط تیم یواخیم لو کمی بیش از دو سال پیش “فراموش شد”. همه یا هیچ، نتیجه این مسابقه می‌تواند باعث شود که تیم هانسی فلیک از حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی باز بماند، در حالی که بردن اسپانیا به معنای صعود ریاضی به دور بعدی خواهد بود.

نتیجه این مسابقه برای تعیین سرنوشت صعود آلمانی‌ها از مرحله گروهی تعیین کننده است در حالی که برد اسپانیا در آن به معنی کسب جواز حضور آن‌ها در دور بعدی خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.