جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

شهرداری کرمانشاه از ۲ سال پیش تسهیلات بانکی دریافت نکرده است/ بحران شدید مالی در شهرداری
28 آذر 1396 - 10:05
شناسه : 2909
0
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

شهردار کرمانشاه گفت: ما نیازمند دریافت تسهیلات بانکی جهت جبران کسری های درآمدی هستیم و متاسفانه ۲ سال است که این شهرداری از استفاده از این خدمات محروم است.

پ
پ

آرش رضایی شهردار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع، اظهار داشت: با توجه به بحرانهای شدید مالی که در شهرداریهای کشور با آن مواجهیم و شهرداری کرمانشاه نیز از این امر مستنثنی نیست، طبعاً بخشی از این فشار متوجه پرسنل سختکوش و عزیز شهرداری شده است .

وی افزود: در این مدت تمام تلاشمان را بکاربسته ایم تا بتوانیم با توجه به فشار مالی که بر کلیت شهرداری وارد می شود بخشی که بار آن بر دوش پرسنل شهرداری است را مهار کنیم و در شرایط سخت و حساس این معادله را به نفع پرسنل تغییر داده ایم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: این بدین معناست که آنچه را که پرسنل مدیریت شهری از بحران مالی درک کرده اند بخش کوچکی از بحرانی است که شهرداری تحمل می کند و از این بابت از همکاران عزیزم عذرخواهی می کنم.

مهندس آرش رضایی با بیان اینکه برای جبران هزینه های جاری شهرداری و شرکت های طرف قرارداد شهرداری که به امورات مختلف می پردازد و نیز حق پایان کار بازنشستگان عزیز که سالیان سال عمری را جهت خدمت به شهروندان سپری کرده اند و به دلیل بحران های مالی حقوق خود را به شکل مناسبی دریافت نمی کنند گفت: همانند هر شهرداری کلانشهر نیازمند دریافت تسهیلات بانکی جهت جبران کسری های درآمدی هستیم و متاسفانه ۲ سال است که این شهرداری از استفاده از این خدمات محروم است.

وی تاکید کرد: تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم که انشاالله بتوانیم هزینه ها و منابع مورد نیاز برای تامین هزینه های نگهداشت شهر را تهیه کنیم .

مهندس آرش رضایی تصریح کرد: از همه دوستانی که در این امر می توانند به ما کمک کنند خصوصاً نمایندگان شورای اسلامی شهر و مسئولین ارشد استان تقاضاداریم دراین شرایط بحرانی در کنار مجموعه مدیریت شهری باشد.

شهردار کرمانشاه افزود: شهرداری کرمانشاه در سالجاری بنا به دلایل متعدد ۹ ماه است که روال منظمی از نظر برگزاری جلسات شورا و اخذ مصوباتی که میتواند در این شرایط حساس و بحرانی کمک کند نداشه ایم .

وی گفت: البته اخیراً با پیگیری نمایندگان شورای اسلامی شهر خوشبختانه جلسات بصورت منظم دنبال می شود و امیدوارم این فضای تعامل و همدلی همچنان ادامه داشته باشد و در جوی صمیمی و همکاری تمامی دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری بتوانیم مشکلاتی که قابل حل هستند را مرتفع سازیم .

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.