شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20911 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد

صدای ثبت ۲ بازی بومی محلی در روانسر به گوش می رسد
03 بهمن 1402 - 12:40
شناسه : 291754
3
رئیس هیات ورزشی روستایی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، بازی های بومی و محلی کرمانشاه تنها یک بازی و سرگرمی محسوب نمی شود و برخی از این بازی های هیجان انگیز ریشه در فرهنگ و هویت ما دارد/جذابیت برخی از این بازی ها به حدی است که می تواند به ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود، آنهم در استانی که یکی از مناطق کهن و متمدن ایران محسوب می شود/زهرا کشتمند، رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه در این باره به طلوع گفت:یک دایره المعارف از بازی های بومی محلی کل کشور در دسترس است که قسمتی از آن مختص به استان کرمانشاه است که نزدیک بر۷۰بازی در آن ثبت شده است و امسال ۲بازی به نام توپ قار و کولان در روانسر به تصویر کشیده شده که پس از تاییدات لازمه از اداره میراث فرهنگی و گردشگری به نام اورامانات ثبت خواهد شد/کشمند در خصوص ثبت نام رایگان شرکت کنندگان گفت:علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت:www.varzeshrosta.irثبت نام کنند و به صورت رایگان در مسابقات شرکت کنند/در سال گذشته در رده سنی آزاد در دوبخش بانوان و اقایان برای رشته مینی فوتبال ۲هزار و۲۰۰تیم شرکت کرده اند که نمایندگان ما در بخش آقایان در ضربات پنالتی در یک هشتم نهایی و در بخش بانوان دریک هشتم نهایی بازی را واگذار کردند.
نویسنده : نگار عزتی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از ثبت دو بازی بومی محلی در روانسر به نام اورامانات پس از طی مراحل قانونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، بازی های بومی و محلی کرمانشاه تنها یک بازی و سرگرمی محسوب نمی شود و برخی از این بازی های هیجان انگیز ریشه در فرهنگ و هویت ما دارد.

جذابیت برخی از این بازی ها به حدی است که می تواند به ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود، آنهم در استانی که یکی از مناطق کهن و متمدن ایران محسوب می شود.

زهرا کشتمند، رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه در این باره به طلوع گفت:
یک دایره المعارف از بازی های بومی محلی کل کشور در دسترس است که قسمتی از آن مختص به استان کرمانشاه است که نزدیک بر۷۰بازی در آن ثبت شده است و امسال ۲بازی به نام توپ قار و کولان در روانسر به تصویر کشیده شده که پس از تاییدات لازمه از اداره میراث فرهنگی و گردشگری به نام اورامانات ثبت خواهد شد.

کشمند در خصوص بیمه شدگان ورزش های بومی محلی کرمانشاه گفت:سال گذشته ۱۰هزار نفر بیمه شده در جام پرچم داشته ایم ونزدیک بر۳هزار نفر در راستای فعالیت های ورزشی دیگر بیمه شده اند و در کل می توان گفت نزدیک به ۱۳هزار نفر بیمه شده ورزشی در این بخش داریم.
این مسوول افزود:امسال دومین مسابقات جام پرچم در ۱۱بهمن ماه در سه رشته مینی فوتبال در رده سنی ۱۵الی۲۰سال،کاراته و پرتاب وزنه در رده سنی۱۶، ۱۷و۱۸سال سن برگزار می شود.

کشمند در خصوص ثبت نام رایگان شرکت کنندگان گفت:علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت:www.varzeshrosta.irثبت نام کنند و به صورت رایگان در مسابقات شرکت کنند.

وی گفت: در سال گذشته در رده سنی آزاد در دوبخش بانوان و اقایان برای رشته مینی فوتبال ۲هزار و۲۰۰تیم شرکت کرده اند که نمایندگان ما در بخش آقایان در ضربات پنالتی در یک هشتم نهایی و در بخش بانوان دریک هشتم نهایی بازی را واگذار کردند.

کشمنددر خصوص اینکه هدف از برگزاری مسابقات استعداد یابی هست گفت:بازیکنانی که در کل کشور مقام اول تا سوم را کسب کنند به طور مستقیم به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند.

این مسوول گفت: امسال توانستیم برای اولین بار به تعداد ۵۱ خانه ورزش روستایی را به۳۰۰خانه ورزش موجود اضافه کنیم، هراندازه جشنواره و مسابقات ورزشی انجام بدهیم این رشته بیشتر نشان داده میشود.

گفتگو از نگار عزتی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.