شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز
27 اسفند 1402 - 12:29
شناسه : 292567
1
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : پیمان بهرامی ، با اشاره به آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت سراسر استان برای ایام نوروز، گفت: ۱۶۲ جایگاه شامل ۱۲۷ جایگاه سوخت مایع و ۳۵ جایگاه تک منظوره CNG در سطح استان داریم که برای این ایام در آمادگی کامل هستند/وی از فعالیت ۱۰ اکیپ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه برای نظارت بر فعالیت جایگاه‌ها در ایام نوروز خبر داد و افزود: گشت‌های مشترکی نیز با سایر دستگاه‌ها داریم/مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه تشدید نظارت بر جایگاه‌ها از نیمه اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد و به جایگاه‌ها اعلام شده در صورتی که نواقصی دارند هرچه زودتر نسبت به مرتفع کردن آن اقدام کنند/بهرامی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم و مسافرین در ایام نوروز وجود ندارد، از تامین کافی و به اندازه انواع سوخت مورد نیاز خودروها خبر داد/وی میزان مصرف بنزین در سطح منطقه کرمانشاه در نوروز سال گذشته (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) را ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: احتمال افزایش این میزان مصرف برای نوروز امسال وجود دارد.
منبع : ایسنا
پ
پ

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه برای تامین سوخت مسافران در ایام نوروز خبر داد.

پیمان بهرامی ، با اشاره به آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت سراسر استان برای ایام نوروز، گفت: ۱۶۲ جایگاه شامل ۱۲۷ جایگاه سوخت مایع و ۳۵ جایگاه تک منظوره CNG در سطح استان داریم که برای این ایام در آمادگی کامل هستند.

وی از فعالیت ۱۰ اکیپ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه برای نظارت بر فعالیت جایگاه‌ها در ایام نوروز خبر داد و افزود: گشت‌های مشترکی نیز با سایر دستگاه‌ها داریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه تشدید نظارت بر جایگاه‌ها از نیمه اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد و به جایگاه‌ها اعلام شده در صورتی که نواقصی دارند هرچه زودتر نسبت به مرتفع کردن آن اقدام کنند.

بهرامی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم و مسافرین در ایام نوروز وجود ندارد، از تامین کافی و به اندازه انواع سوخت مورد نیاز خودروها خبر داد.

وی میزان مصرف بنزین در سطح منطقه کرمانشاه در نوروز سال گذشته (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) را ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: احتمال افزایش این میزان مصرف برای نوروز امسال وجود دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.