شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است
29 اسفند 1402 - 16:36
شناسه : 292592
2
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : نادر نوروزی شامگاه روز گذشته دوشنبه (۲۸ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن آناهیتا هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌ها در شهرداری کرمانشاه با برنامه‌ای آغاز و در هر حوزه کارها مشخص شد/بخشی از فعالیت‌ها آماده شده و برای همگان محسوس است و بخشی نیز در سال آینده محقق خواهد شد/شهردار کرمانشاه در خصوص سفر به کشور چین تصریح کرد: این سفر به دلیل ثبت شهر کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک انجام شد؛ شهر ما دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی است که به وسیله آن‌ها خلاق محسوب شده و شبیه و نظیر آن در دنیا نیست. وی بیان کرد: ما در ایران جزو شهرهای خلاق هستیم و به همین دلیل باید فعالیت‌های داخلی و خارجی داشته باشیم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری متولی برنامه‌های داخلی مانند معرفی آش‌های کرمانشاه بود/در حوزه فعالیت خارجی نیز برخی شهرهای جهان ما را دعوت کرده بودند و در این راستا به چین سفر کردیم؛ حضور در نمایشگاه محصولات غذایی با حضور کشورهای خاور دور، کنفرانس نگهداشت محصولات غذایی و حمل آن‌ها و کنفرانس شهرهای خلاق از جمله برنامه‌های سفر بود.
پ
پ

شهردار کرمانشاه از تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه خبر داد و گفت ۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، نادر نوروزی شامگاه روز گذشته دوشنبه (۲۸ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن آناهیتا هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌ها در شهرداری کرمانشاه با برنامه‌ای آغاز و در هر حوزه کارها مشخص شد.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌ها آماده شده و برای همگان محسوس است و بخشی نیز در سال آینده محقق خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در خصوص سفر به کشور چین تصریح کرد: این سفر به دلیل ثبت شهر کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک انجام شد؛ شهر ما دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی است که به وسیله آن‌ها خلاق محسوب شده و شبیه و نظیر آن در دنیا نیست.

وی بیان کرد: ما در ایران جزو شهرهای خلاق هستیم و به همین دلیل باید فعالیت‌های داخلی و خارجی داشته باشیم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری متولی برنامه‌های داخلی مانند معرفی آش‌های کرمانشاه بود.

نوروزی ادامه داد: در حوزه فعالیت خارجی نیز برخی شهرهای جهان ما را دعوت کرده بودند و در این راستا به چین سفر کردیم؛ حضور در نمایشگاه محصولات غذایی با حضور کشورهای خاور دور، کنفرانس نگهداشت محصولات غذایی و حمل آن‌ها و کنفرانس شهرهای خلاق از جمله برنامه‌های سفر بود.

تدوین برنامه پنج ساله برای رفع مشکل آسفالت معابر کرمانشاه

شهردار کرمانشاه در خصوص آسفالت معابر شهر اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای آسفالت خیابان‌ها انجام شده، ما در شهر کرمانشاه دارای بیش از سه هزار هکتار معبر هستیم که ۵۵۰ هکتار جزو معابر اصلی محسوب می‌شود و به آسفالت نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی نیز در طول سال‌ها به کرمانشاه اضافه شده که ۲۶ شهرک الحاق شده به کرمانشاه از این دسته است، کار عمرانی و رفاهی در این شهرک‌ها انجام نشده و اغلب جزو مناطق کم برخوردار جامعه هستند.

نوروزی عنوان کرد: برنامه مدون و مشخصی از سال ۱۴۰۱ برای ترمیم آسفالت انجام شد این برنامه در به صورت پنج ساله تدوین شد که طی آن در هر سال ۲۰ درصد از معابر ترمیم شود، ۲۰ درصد از خرابی‌ها هم اکنون باقی مانده که به تدریج رفع خواهد شد.

وی اذعان کرد: ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۱ و ۱۳۰ هزار تن در سال ۱۴۰۲ صرف ترمیم آسفالت معابر شده که در پی آن ۱۹۴ خیابان ترمیم شدند و مجموعاً ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این امر شده است.

اشتغال زایی در کرمانشاه به‌وسیله مجتمع‌های تجاری و شهربازی کرمانشاه

نوروزی بیان کرد: توسعه اقتصادی یکی از اقدامات لازم در کرمانشاه است شهربازی کرمانشاه به وسعت ۱۳/۵ هکتار به فردی برای فعال سازی آن سپرده شده بود که وی این امر را محقق نکرد و دعوای حقوقی در این میان مطرح شد.

وی ابراز کرد: مشکلاتی مانند سند و آب نیز در این شهربازی وجود داشت که این مشکلات رفع شده و ‌طرح‌هایی توسط سرمایه‌گذاران در راستای احداث شهربازی مدرن داده شده، همچنین مصوبه این مکان در شورای شهر مطرح شده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: این شهربازی در سه فضای آبی، سرپوشیده و روباز برنامه‌ریزی شده و امید است که ساخت آن در سال آینده آغاز شود، پیش بینی ما برای ساخت این مجموعه در سه فاز است که همزمان با استفاده از یک فاز آن فازهای دیگر نیز ساخته شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته در شهر کرمانشاه یک مرکز خرید بزرگ وجود نداشت و این امر با استفاده از زمینی که متعلق به شهرداری بود در حال تحقق است؛ زمین مذکور ۸۴ هزار متر بوده، بزرگترین مرکز تجاری و اداری غرب کشور خواهد بود و دارای سرمایه‌گذار داخلی و خارجی است.

نوروزی اضافه کرد: تله کابین کرمانشاه به مدت ۲۰ سال مطالبه مردم بوده اما به دلیل امکان عدم ثبت جهانی طاق بستان رد می‌شده، با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر کشور قول مجوز داده شده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه ابراز کرد: مجتمع فیروزه نیز که سال‌هاست نیمه کاره باقی مانده دارای ۵۷ هزار متر مربع مساحت است و می‌تواند در تغییر چهره شهر اثری موثر داشته باشد، در مجموع سرمایه‌گذاری صد هزار میلیارد ریال برای طرح‌ها در شهر کرمانشاه آماده شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.