شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است
29 اسفند 1402 - 16:48
شناسه : 292595
2
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : محمد طیب صحرایی در نشست امروز(۲۹ اسفند) ستاد خدمات سفر استان، بااشاره به بارندگی های شدید دو روز اخیر در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه بدنبال ورود توده بارشی جدید به جو استان، شاهد بارش های خوبی برای تمام نقاط استان بودیم. وی ادامه داد: با مجموعه اقداماتی که همکاران ما در سطح استان داشته اند، تاکنون مشکلی ناشی از بارش های شدید نداشته ایم. استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سطح شهر کرمانشاه هم شهرداری اقدامات خوبی را اجرایی کرده، عنوان کرد: در بارش های قبلی در چند نقطه از شهر کرمانشاه مانند زیرگذرها آبگرفتگی بوجود می آمد، اما خوشبختانه در بارش‌های اخیر تاکنون مشکل جدی ایجاد نشده است. وی به همزمانی این بارش ها با شروع تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به استان اشاره کرد و افزود: برای ایام پیش رو همه مقدمات را به صورت شبانه روزی رصد خواهیم کرد تا در خدمات رسانی به مسافران اُفتی بوجود نیاید. صحرایی به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در این ایام دستگاه های مختلفی همچون شهرداری، میراث فرهنگی، اوقاف و ... در حیطه وظایف خود اقداماتی را انجام می دهند، همگی باید تلاش کنند تا جلوه ماه مبارک رمضان در برنامه ها بیشتر دیده شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

استاندار کرمانشاه به بارندگی های شدید دو روز اخیر در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این بارندگی ها تاکنون مشکلی را در سطح استان ایجاد نکرده است.

محمد طیب صحرایی در نشست امروز(۲۹ اسفند) ستاد خدمات سفر استان، بااشاره به بارندگی های شدید دو روز اخیر در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه بدنبال ورود توده بارشی جدید به جو استان، شاهد بارش های خوبی برای تمام نقاط استان بودیم.

وی ادامه داد: با مجموعه اقداماتی که همکاران ما در سطح استان داشته اند، تاکنون مشکلی ناشی از بارش های شدید نداشته ایم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سطح شهر کرمانشاه هم شهرداری اقدامات خوبی را اجرایی کرده، عنوان کرد: در بارش های قبلی در چند نقطه از شهر کرمانشاه مانند زیرگذرها آبگرفتگی بوجود می آمد، اما خوشبختانه در بارش‌های اخیر تاکنون مشکل جدی ایجاد نشده است.

وی به همزمانی این بارش ها با شروع تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به استان اشاره کرد و افزود: برای ایام پیش رو همه مقدمات را به صورت شبانه روزی رصد خواهیم کرد تا در خدمات رسانی به مسافران اُفتی بوجود نیاید.

صحرایی به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در این ایام دستگاه های مختلفی همچون شهرداری، میراث فرهنگی، اوقاف و … در حیطه وظایف خود اقداماتی را انجام می دهند، همگی باید تلاش کنند تا جلوه ماه مبارک رمضان در برنامه ها بیشتر دیده شود.

وی با تاکید براینکه باید از بروز هرگونه حواشی در این ایام جلوگیری کرد، گفت: با وجود خدمات زیادی که دستگاه های اجرایی مختلف در ایام نوروز انجام می دهند، گاهاً یک شیطنت در یکی از مجموعه های گردشگری که در فضای مجازی هم بازتاب پیدا می کند، کل خدمات انجام شده را زیرسوال می برد.

استاندار کرمانشاه یادآورشد: باتوجه به اینکه امسال ماه مبارک رمضان و عید نوروز باهم تقارن پیدا کرده اند، این حساسیت باید بیشتر شود تا مبادا کسی بخواهد به فضای فکری و آرامش استان آسیبی وارد کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.