سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20846 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت
26 فروردین 1403 - 14:26
شناسه : 292771
1
رئيس پليس راه استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ عبدالحسين زارع در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: حادثه نخست در سه راهي خياران ابتداي جاده شمسک واقع در شهرستان سنقروکليايي ميان يک دستگاه خودرو پرايد و يک دستگاه وانت نيسان رخ داد/در جريان اين حادثه راننده خودرو پرايد در دم فوت کرد و سرنشين اين خودرو به همراه راننده وانت نيسان زخمي و به مراکز درماني منتقل شدند/ در اين خصوص پرونده اي تشکيل و علت وقوع حادثه در دست بررسي قرار دارد/ در حادثه دوم نيز که در محور گواور به اسلام آبادغرب ابتداي جاده روستاي بيگ رضايي رخ داد 2 دستگاه خودرو پرايد و تاکسي پژو با يک دستگاه تريلي گشنده برخورد کردند/ در اين حادثه راننده خودرو پرايد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو پژو هم زخمي و به مراکز درماني منتقل شد/ طبق نظر افسرکارشناس تصادفات پليس راه تجاوز به چپ خودرو پرايد علت وقوع اين حادثه بوده است.
نویسنده : مسعود اسماعیلی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی سنقروکلیایی و گیلانغرب خبر داد و گفت: در این سوانح ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر هم زخمی شدند .

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: حادثه نخست در سه راهی خیاران ابتدای جاده شمسک واقع در شهرستان سنقروکلیایی میان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد .

وی ادامه داد: در جریان این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو به همراه راننده وانت نیسان زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند .

سرهنگ زارع تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و علت وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد .

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یاداوری کرد: در حادثه دوم نیز که در محور گواور به اسلام آبادغرب ابتدای جاده روستای بیگ رضایی رخ داد ۲ دستگاه خودرو پراید و تاکسی پژو با یک دستگاه تریلی گشنده برخورد کردند .

وی افزود: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو پژو هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد .

سرهنگ زارع تصریح کرد: طبق نظر افسرکارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ خودرو پراید علت وقوع این حادثه بوده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.