شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

شهرداری کرمانشاه سال خوبی را پشت سر نگذاشت/ مشکلات مالی روند خدمت رسانی به شهروندان را مختل کرد
30 آذر 1396 - 12:43
شناسه : 2971
0
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

متاسفانه شهرداری کرمانشاه سال خوبی را پشت سر نگذاشته و مشکلات و مسائل زیادی به ویژه در رابطه با مسائل مالی داشتیم که در روند خدمات رسانی به شهروندان مقدار کمی اخلال ایجاد کرد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع؛ مهندس رضایی شهردار کرمانشاه در دیدار با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این اداره بر تعامل و همکاری دو طرف در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و حل مشکلات آن تاکید کرد.

مهندس رضایی گفت: این دو نهاد در کنار هم می توانند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی موثر باشند در این راستا شهرداری کرمانشاه آمادگی کامل دارد که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری نماید.

شهردار کرمانشاه افزود: همانگونه که ما در سطوح مختلف آماده همکاری با ارشاد اسلامی هستیم توقع داریم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در موضوعات مختلف فرهنگی به مجموعه مدیریت شهری کمک کند چرا که اعتقاد داریم کرمانشاه بیشتر از اینکه به احداث تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد به حل و آموزش مباحث فرهنگی نیازمند است نمونه آن ترافیک شهر است که یکی از دلایل عمده بوجود آمدن آن مشکلات فرهنگی موجود می باشد.

مهندس رضایی ادامه داد: در حاشیه شهر و محلات حاشیه ای به شدت نیازمند ارتقاء سطح فرهنگی و شاخص های آن هستیم و حل این مسائل مورد تاکید ما و برای مجموعه مدیریت شهری خیلی مهم و در اولویت برنامه ها قراردارد.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: شهرداری کرمانشاه و اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختار جدا ازهم هستند ولی در اهداف مشترک هستند که امیدوارم با یک تعامل و برنامه‌ریزی مناسب یکدیگر را در رسیدن به اهداف یاری کنند.

حجت الاسلام جعفری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: نگاه فرهنگی شهردار کرمانشاه و توجه وی به این مسائل ستودنی است قطعا شهرداری می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری خیلی به ما کمک کند و در این راستا باید به سمت اجرای کارهای مشترک ملی و حتی بین المللی برویم و در برگزاری دوسالانه ها و جشنواره ها بیشتر همکاری کنیم.

جعفری افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارهای کلان به تنهایی نمی تواند گام بردارد مگر اینکه ارگانی مثل شهرداری و شورای شهر به ما کمک کنند، چراکه مباحث فرهنگی و حل مشکلات آن در ارتقاء سطح فرهنگی شهروندان موثر خواهد بود ، ما در استان کرمانشاه به لحاظ استعداد و توان چیزی نسبت به استان های دیگر کم نداریم اما در برخی مسائل چون معرفی این پتانسیل ها کمی عقب هستیم و برگزاری جشنواره های مختلف و دوسالانه ها می تواند کمک زیادی به معرفی توانمندیهای فرهنگی و هنری کند ودر این خصوص آماده همکاری متقابل با شهرداری هستیم.

دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس سازمان آموزش و پرورش استان

مهندس رضایی شهردار کرمانشاه طی نشستی با دکتر یزدان پناه رئیس سازمان آموزش و پرورش استان بر تعامل و همکاری دو جانبه دو دستگاه تاکید کرد.

مهندس رضایی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر یزدان پناه به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استان گفت: قطعا همکاری شهرداری و سازمان آموزش و پرورش در ارتقاء سطح فرهنگی شهروندان تاثیر بسزایی دارد و نتیجه آن رشد و تعالی شهر خواهد بود.

شهردار کرمانشاه افزود: دانش آموزان سرمایه های گرانبهای مدیران هستند چراکه اینان مدیران و شهروندان این مرز و بوم را تشکیل خواهند داد و امروز که ما مسئولیت داریم باید به نیازهای آنان خصوصا در زمینه مسائل فرهنگی و آشنایی آنان با حقوق شهروندی خود توجه کنیم و از هیچ کوشش و تلاشی در این خصوص دریغ نکنیم.

یزدان پناه رئیس سازمان آموزش وپرورش استان نیز در این دیدار گفت: سازمان آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است و نیازمند کمک جدی ارگان های دیگر جهت اهداف آموزشی و پرورشی است و به طور حتم شهرداری می تواند به عنوان یک بازوی سازمان کمک حال ما باشد و توقع هم داریم که شهرداری همچنان که در گذشته با سازمان همکاری داشته مازاد بر آن ما را یاری نماید.

برگزاری جلسه شهردار کرمانشاه با دادستان عمومی و انقلاب استان با موضوع پیگیری حقوق عامه

مهندس رضایی شهردار کرمانشاه به اتفاق معاونین ، شهرداران مناطق و مدیران سازمانهای مختلف شهرداری نشستی را با دکتر صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان با موضوع پیگیری حقوق عامه برگزار نمودند.

مهندس رضایی در این نشست گفت: رویکرد دستگاه قضایی استان به ویژه دادستان محترم نسبت به شهرداری و مشکلات و مسائل آن ستودنی است و جا دارد تشکر ویژه از این بابت داشته باشم.

شهردار کرمانشاه افزود: متاسفانه شهرداری کرمانشاه سال خوبی را پشت سر نگذاشته و مشکلات و مسائل زیادی به ویژه در رابطه با مسائل مالی داشتیم که در روند خدمات رسانی به شهروندان مقدار کمی اخلال ایجاد کرد اما مجموعه مدیران شهری توانستند علی رغم وجود مشکلات، اوضاع را به خوبی کنترل کنند.

مهندس رضایی ادامه داد: جهت رفع مشکلات پیش روی شهرداری به ویژه در رابطه با مسائل مالی قطعا نیازمند کمک و همفکری دستگاه قضایی هستیم و امیدوارم همانگونه که تاکنون شهرداری را کمک کرده این روند تداوم یابد.

دکتر صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان نیز در این نشست با تاکید بر حساسیت سیستم قضایی بر پیگیری حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان گفت:شهرداری تنوع مسئولیت و کارهای زیادی دارد که همه آنها در ارتباط و تعامل با شهروندان است و شهرداری با همراهی که با دادگستری و سیستم قضایی خواهد داشت در پیگیری حقوق عامه تاثیرگذار خواهد بود، و باید به این نکته توجه داشت که تعامل شهرداری و سیستم قضایی قطعا رضایت بخشی مردم را به دنبال خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب استان افزود:مصوبات شورا و کارها و اقدامات شهرداری در احقاق مطالبات مردم و پیگیری حقوق عامه موثر است و در این راستا توقع است که دستگاه قضایی و شهرداری جهت رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالباتشان همکاری و تعامل داشته باشند و امروز یکی از آن مطالبات با توجه به زلزله اخیر نظارت بیشتر در عرصه ساخت و ساز است و باید در این زمینه تعریفی ساختارمند و سازمان مند از ساخت وساز ارائه گردد.

دادستان عمومی و انقلاب استان در پایان با بیان اینکه فضاسازی های رسانه ای به ویژه در فضای مجازی نباید در انجام وظایف قانونی شهرداری خللی وارد کند توصیه هایی در رابطه با مسائل مختلف جهت پیگیری و احقاق حقوق عامه مردم به مدیران شهرداری داشتند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.