جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کالای قاچاق از زمین و آسمان وارد ایران می‌شود / ۵۰۰۰ خودروی لوکس وارد کشور شده است
08 دی 1396 - 14:23
شناسه : 3105
0
نماینده همدان: طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حدود ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس مانند پورشه و بنز در موارد دیگر وارد کشور شده و وزیر اقتصاد مطرح می کند آیا این خودروها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع، امیر خجسته در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آئین نامه داخلی مجلس گفت: مفاسد اقتصادی یکی از بحوثی است که مطالبه مردم و مقام معظم رهبری نیز بود و آن را به عنوان خنجر از پشت مطرح کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نشست اخیر خود گفت: در این نشست مواردی در مورد قاچاق مطرح کردم که تمامی آن ها مستند و براساس موارد یاد شده بود و یکی از همکاران انتقاداتی را به بنده داشتند در حالی که مستندات این موضوع را در اختیار دارم.

وی یادآور شد: آنچه که در نشست مذکور مطرح شده مطالبه مردم و مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با مافیای گمرک، قاچاق سیستمی و آنچه که امروز در گمرک کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: ما نه تنها شغل ایجاد نکرده ایم بلکه کارخانه های ما تعطیل شده، شاغلان بیکار شدند ولی می بینیم که کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود.

خجسته افزود: صحبت های من در نشست اخیر مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نبوده بلکه مخالفت با سیستم و مافیای قاچاق است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه نزدیک به ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس مانند پورشه و بنز در موارد دیگر وارد کشور شده و وزیر اقتصاد مطرح می کند آیا این خودروها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است؛ توصیه هیات رئیسه این بوده حرمت افراد حفظ شود و در رابطه با آن ها صحبت نشود، انتظار داریم جلسه ای در هیات رئیسه تشکیل و در این رابطه بحث و گفت وگو شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مستندات خود را ارائه کنید به طور حتم در هیات رئیسه آن را پیگیری خواهیم کرد./ تابناک

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.