چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

باید ظرفیت‌های راکد استان برای ایجاد اشتغال به‌کار گرفته شود
02 بهمن 1396 - 10:21
شناسه : 4220
2
معاون استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با فعال سازی و توجه ویژه به ظرفیت‌های انسانی، مسیر ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی در استان هموار می شود.

پ
پ

رضا رحیمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: دستگاه ها وظیفه دارند در راستای فعال سازی ظرفیت های انسانی برنامه های خود را دنبال کنند، زیرا استان دارای نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده در حوزه های مختلف است و با توجه به این ظرفیت مسیر ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی در استان هموار می شود.

وی گفت: با آموزش و تربیت نیروی انسانی اهداف و برنامه های پیش بینی شده محقق خواهد شد، زیرا موضوعی که علاوه بر تلاش و جدیت می تواند یک جامعه را به توسعه برساند، نیروی انسانی کارآمد و توانمند است.

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان برای احیای ظرفیت های راکد گفت: به دستور استاندار و به منظور افزایش اشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت های راکد و بلااستفاده استان در دستور کار قرار گرفته و ما از تمامی دستگاه ها می خواهیم در این زمینه جدیت و پیگیری ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: فعال‌سازی ظرفیت های راکد شامل سه بخش واحدهای راکد، ظرفیت های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می شود که این ظرفیت ها در حوزه های فرآوری، تکمیل زنجیره های ارزش یا سایر ظرفیت هایی که ما می توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کارهای تجاری و اقتصادی ایجاد کنیم، وجود دارد.

وی گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و… وجود دارند که راکد مانده اند و با تشکیل ستاد احیای ظرفیت های راکد در استان قصد داریم که این ظرفیت های راکد در ایجاد تولید و اشتغال در استان بکار گرفته شوند. 

وی گفت: امیدواریم با حل مشکل واحدهای راکد ظرفیت تولیدی ۱۰۰ درصدی آنها برای افزایش اشتغال فعال شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.