پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

نصب آگهی‌های “تهدیدآمیز” در ادارات ممنوع!
09 بهمن 1396 - 11:02
شناسه : 4387
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه نصب هرگونه آگهی تهدیدآمیز در ادارات، شرکت‌های خدمات رسان و مراکز دولتی را ممنوع دانست.

پ
پ
عبدالرضا یاری اظهار کرد: بر اساس بندی از منشور حقوق شهروندی که از اول بهمن به صورت مستقیم از سوی دولت بخشنامه شده، نصب هرگونه آگهی تهدیدآمیز در مراکز دولتی که از دولت بودجه عمومی دریافت می‌کنند، تخلف است.
 
وی ادامه داد: این مراکز شامل ادارات، شرکت‌های خدمت رسان مانند آب، برق و گاز، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و … است.
 
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گاهی در برخی از این دستگاه‌ها و مراکز دولتی آگهی‌هایی نصب می‌شود که ارباب رجوع را از اظهار نظر، نقد و گرفتن حق خود می‌ترساند. نمونه این آگهی‌ها در برخی مراکز درج شده که اگر برخوردی از سوی ارباب رجوع با کارمند یک اداره صورت گیرد مشمول جریمه نقدی یا شلاق خواهد شد.
 
وی تکریم ارباب رجوع را یکی از موارد مهم حقوق شهروندی دانست و عنوان کرد: اگر مردم چنین آگهی‌هایی را در یک اداره دیدند باید به واحد بازرسی همان دستگاه یا سایر مراجع نظارتی اطلاع دهند.
 
به گفته یاری، این کار تخلف است و در هیات رسیدگی به تخلفات اداری به آن رسیدگی خواهد شد.
 
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه معتقد است، حتی اگر بخش خصوصی هم این مورد را رعایت کند، گامی برای جذب بیشتر ارباب رجوع خواهد بود./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.