پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

طی ۶ ماه بالغ بر ۹۹۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شد
25 بهمن 1396 - 16:36
شناسه : 4915
0
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

 

شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت و همچنین لکه گیری و ترمیم آسفالت در سطح معابر شهر با اولویت محلات، از زیرپوشش آسفالت رفتن بیش از ۹۹۷ هزار مترمربع معابر طی ۶ ماه (از ابتدای اردیبهشت تا پایان مهرماه امسال) خبر داد.

پ
پ

به گزارش سایت خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس آرش رضایی با اشاره به اینکه حدودا ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر گسترده شده است، گفت: طرح آسفالت بر اساس اولویت ها و نیازهای مناطق اجرا شده است و بر این اساس به ترتیب مناطق؛ دو، هفت، پنج، سه، شش، هشت، چهار، یک بیشترین تا کمترین میزان آسفالت ریزی و یا لکه گیری و ترمیم را داشته اند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به سال نو و ضرورت بهسازی و ساماندهی فضاهای شهر گفت: در ادامه طرح بهسازی و مناسب سازی معابر و مسیرهای شهری در سطح مناطق برنامه ریزی هایی برای آماده سازی فضاهای شهری انجام شده است که به اجرا خواهند رسید.
مهندس رضایی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت قیر مدتی است که در این زمینه با اختلال مواجه است تصریح کرد: پیگیرهستیم تاهرچه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم بر اساس اولویتها آسفالت معابر را از سر بگیریم.
شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: این موضوع همواره مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه می باشد.
مهندس رضایی همچنین ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه اقدامات بتوان گامی موثر در جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز کرمانشاهی و همچنین گردشگران و مسافران برداریم.
وی درباره شناسایی معابر اولویت دار نیز گفت: برای این کار تیمی نظارتی انتخاب شده است چون آسفالت شامل چند بخش است، اولویت اول معابر اصلی و خیابان‌های درجه یک شهر را پوشش می‌دهد که این معابر با دستگاه‌های مجهز آسفالت می‌شوند.
به گفته رضایی، بخشی هم آسفالت داخل مناطق است که در کوچه‌ها توزیع می‌شوند و این بخش بیشتر برای مردم ملموس هستند و در اغلب مناطق اکثر معابر فرعی دچار کمبود آسفالت و یا آسفالت نیازمند ترمیم و لکه گیری هستند.
شهردار کرمانشاه تأکید کرد: همچنین یک برنامه ریزی هم انجام شده که بخشی از آسفالت سالانه مخصوص مناطق و معابر فرعی شود و با توجه به شاخص‌هایی که از قبل تعیین و شناسنامه دار شده برنامه ریزی‌هایی انجام و توزیع آسفالت انجام می‌شود.
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.