شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

هاشم زایی، نماینده تهران: فیلترینگ تلگرام تصویب‌ شده است
16 فروردین 1397 - 18:34
شناسه : 6390
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

تلگرام بیش از ۴۰ میلیون عضو دارد، اما در جمهوری اسلامی افکار عمومی برای برخی از مسئولین چندان مهم نیست البته اینکه دلیلش چیست را نمی‌دانم.

پ
پ

عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید با انتقاد از مطرح شدن موضوع فیلترینگ تلگرام، گفت: معتقدم که فیلتر کردن تلگرام در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده است. تلگرام بیش از ۴۰ میلیون عضو دارد، اما در جمهوری اسلامی افکار عمومی برای برخی از مسئولین چندان مهم نیست البته اینکه دلیلش چیست را نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه فیلتر شدن تلگرام عملیاتی نمی‌شود، تصریح کرد: به این راحتی نیست که به افکار عمومی و منافع ملی بی‌توجه باشیم و تلگرام را فیلتر کنیم. زمزمه‌هایی از سوی کسانی که مسئول هستند، شنیده می‌شود که باید تلگرام فیلتر شود. من معتقدم که فیلتر شدن تلگرام تصویب‌شده اما منافع ملی اجازه نمی‌دهد این کار عملیاتی شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه فیلترینگ تلگرام با همه مزایا و معایبی که دارد به نفع منافع ملی نیست، خاطرنشان کرد: باید اعتماد ازدست‌رفته مردم به پیام‌‌رسان‌های داخلی را ترمیم کنیم. باید مردم مطمئن شوند که اطلاعاتشان از طریق نیروهای امنیتی یا دیگران هک نمی‌شود و لو نمی‌رود. این اقدامات نیاز به کارهای فشرده فرهنگی در درازمدت دارد. من به‌عنوان نماینده مردم معتقدم که فیلتر کردن تلگرام با همه مزایا و معایبی که دارد به نفع منافع ملی نیست.

هاشم‌زایی افزود: اعتماد مردم نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی به علت اینکه راست‌گویی در کشور به محاق رفته کمرنگ شده است. متأسفانه چه در آمارهای اقتصادی و چه در موارد دیگر دروغگویی زیاد شده است. زمانی ما می‌توانیم پیام‌رسان‌های داخلی و ملی را جایگزین کنیم که برای مثال صداوسیما به‌واقع ملی باشد. در غیر این صورت مردم اعتماد نمی‌کنند.

وی با اشاره به تصویب فیلترینگ تلگرام در شورای عالی فضای مجازی، یادآور شد: در بسیاری از مسائل ما شاهد شایعاتی بودیم که بعد تصویب و اجرایی شده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به فشار افکار عمومی فیلتر کردن تلگرام یا عملیاتی نمی‌شود و یا به‌سختی این کار انجام می‌گردد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.