چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

سم‌ پاشی مناطق زلزله زده برای پیشگیری از بروز بیماری سالک
27 فروردین 1397 - 10:10
شناسه : 6615
0
فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی: طلوع‌‌کرمانشاه :

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: از هفته پیش بحث سم پاشی به منظور پیشگیری از بیماری سالک در شهرها و روستاهای این شهرستان آغاز شده و تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، صادق خدادادی بابیان اینکه پرونده تمام واحدهای احداثی شهر تازه آباد پس از ارزیابی توسط بنیاد مسکن برای صدور پروانه به شهرداری ارسال شده، اظهار کرد: در شهر ازگله نیز بنیاد مسکن متولی صدور پروانه واحدهای احداثی است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود: در شهرستان ثلاث باباجانی مجموعا چهار هزار و ۴۹۳ واحد احداثی و شش هزار و ۲۴۵ واحد تعمیری وجود دارد.

خدادادی روند بازسازی در مناطق زلزله زده این شهرستان را مطلوب توصیف کرد وگفت: خوشبختانه بانک ها برای بازسازی واحدهای احداثی شهرستان پای کار هستند و تاکنون نیز با مشکل چندانی مواجه نشده ایم.

وی تاکید کرد: تا کنون هزار و ۷۰۰ مورد جمع آوری کانکس و چادر داشته‌ایم که به معنای اسکان دائمی خانوارهای ساکن در این کانکس ها و چادرها است.

خدادادی اضافه کرد: بنیاد مسکن استان کردستان به عنوان معین شهرستان ثلاث باباجانی در بحث جمع آوری نخاله های ساختمانی، دپو و تسطیح اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات بهداشتی در مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: از هفته پیش بحث سم پاشی به منظور پیشگیری از بیماری سالک در شهرها و روستاهای این شهرستان آغاز شده و تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

فرماندار ثلاث باباجانی یادآور شد: همچنین دامپزشکی نیز محل نگهداری دام‌ها و انبارهای علوفه را در روستاها بصورت مرتب سم‌پاشی می کند.

 

 

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.