پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

معرفی۲۰۵۹ مددجوی بهزیستی به تامین اجتماعی/استفاده از تخفیف بیمه‌ای
03 اردیبهشت 1397 - 12:44
شناسه : 6827
0
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه، از معرفی ۲ هزار و ۵۹ مددجوی تحت پوشش بهزیستی به سازمان تامین اجتماعی برای بهره‌مندی از تخفیفات بیمه‌ای خبر داد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه؛ ماندانا مالمیر در خصوص ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان تحت پوشش این سازمان گفت: سازمان بهزیستی، در راستای ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان اقداماتی را اتخاذ کرده است که از آن جمله می توان به ارائه بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و بیمه هدفمندی یارانه ها به این مددجویان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در بیمه کارفرکایی، برای مددجویان تحت پوشش که توسط کارفرمایان به کار گرفته شوند، سازمان بهزیستی ۲۳ درصد حق بیمه را تقبل خواهد کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در بیمه خویش فرمایی، مددجویانی که با راه اندازی یک شغل، خودکفا شوند، سازمان بهزیستی پس از ۳ ماه هزینه بیمه آنها را پرداخت می کند.

مالمیرادامه داد: در بیمه هدفمندی یارانه ها نیز طبق قرارداد سازمان بهزیستی با تامین اجتماعی، تخفیفات بیمه ای برای مددجویان اعمال می شود، که امسال سهم معرفی مددجویان به سازمان تامین اجتماعی ۲ هزار و ۵۹ مورد است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.